Hummler Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Walla när e spelet/flashen klar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Walla när e spelet/flashen klar ? Vem är walla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Vem är walla? "Walla" är något uttryck som några utlänningar i min klass säger ibland när de vill att man ska komma och kolla på något... Det verkar betyda ungefär samma sak som Jalla = skynda... Om det var det Kaboom menade? Att han vill att någon ska svara snabbt på om spelet e klart snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 "Walla" är något uttryck som några utlänningar i min klass säger ibland när de vill att man ska komma och kolla på något... Det verkar betyda ungefär samma sak som Jalla = skynda... Om det var det Kaboom menade? Att han vill att någon ska svara snabbt på om spelet e klart snart. Jaha, ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hmm, är jag med? sorry om ja tjatar, men ja vill veta;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ja, vi vill veta! lista kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det tar tid och göra flashfilmer/flashspel vet ni. Har själv gjort filmer och det tar rejält lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det tar tid och göra flashfilmer/flashspel vet ni. Har själv gjort filmer och det tar rejält lång tid Men dina sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Bump!! Dont you die on me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Hmm jag vill va med som en liten skit i bakrunden typ eftersom jag inte är så aktiv på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Nu måste det väl vara klart tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ja, och jag vill ha en lista! Annars kommer jag grina och förbanna patrik i all evighet! eller också inte, men ni fattar vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 eller också inte, men ni fattar vad jag menar! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) På tal of Flash, vet ni nån bra sida med tutorials (helst svenska)? Edit: Tutorials om hur man gör Flash-filmer alltså... Redigerad 13 mars, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Powerman: http://www.echoecho.com/flash.htm Sök på google annars... Ge oss en lista! Är jag med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Powerman: http://www.echoecho.com/flash.htm Sök på google annars... Ge oss en lista! Är jag med??? Du är väll nästa person jag gör.. Men en lista behövs nog inte, alla som sagt att dom vill vara med (plus några fler) kommer få vara med. Jag har väll hunnit 1/3 av alla personer, men tänk då vilket jobb det ligger bakom alla. För det första att rita dom, att animera dom, och sen att skriva en kod som bestämmer hur dom ska bete sig. Har haft ett litet problem med en kod, men den är fixad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Vi här kanske kan hjälpa till lite med animationerna/spritsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag vill vara en snubbe som bara kommer och voltar sen gör en ninja spark i ögat på någon bakgrundsgubbe =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChaFFe Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Jasså, du vill vara en sån GUBBE. Förresten Patrik, kan jag vara med? Jag vill gärna vara en Ninja-gubbe med svärd. ;D OM det går för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts