Panimala Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Kläm in mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Neej ! kanske inte`? för om han lägger upp screens och så kanske filmen är kort?, Då vet vi allt som händer i filmen och då blir den tråkig! Film?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Okej då! Edita: jag tar bort ordet film och byter ut det mot Spel/flash! Redigerad 17 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 Jag vill vara en superhjälte! (en med övernaturliga krafter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vill bara säga att detta spel INTE är nerlagt.. Patrik jobbar fortfarande på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag är gärna en sån där mördar-robot! som egentligen är hemlig agent ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Här är 2st screens. Jobbar fortfarande med denna bana, så det finns fortfarande buggar att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vem spelar man som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kläm in mig som en, ehm, en ljushårig irritersam kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag noterar ännu en gång att jag hjärna(hähä) vill vara MEDHJÄLPAREN! Alltså den som hjälper äventyraren med kartor o.s.v... Går det? Snälla? Tack på förhand! eller så kan jag bara vara en irriterande massrobot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag vill vara med Jag tycker funnylin ska vara en boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag vill vara med Jag tycker funnylin ska vara en boss Modsen ska väl va bossar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 .eheh jag hade inte läst hela topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Kan inte Patrik lägga upp en lista på medlemmar som är med... Och kanske en bild eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag vet att jag redan är med i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Men jag vet inte om jag är med... :'( ÄR JAG MED?? SVARA MIG MÄNNISKA!!! eller hund, eller vad du nu är... Redigerad 23 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Kan inte Patrik lägga upp en lista på medlemmar som är med... Och kanske en bild eller två Det kommer att bli en överaskning! Altså att se hur ni ser ut i spelet. Men en lista kan väll Patrick posta? Redigerad 23 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Här är 2st screens. Jobbar fortfarande med denna bana, så det finns fortfarande buggar att fixa. Lego-bana eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Lego-bana eller? Njä, bara där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Njä, bara där.. Vilka är med?? Lägg upp en lista, snälla! Är jag med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts