Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har startat ett projekt, GTASajten spelet! Det kommer vara gjort i Flash. Och nu behöver jag några som vill vara med! Behöver detta: - Spelare //Den som man spelar som. (1) - Frivilliga //Kan bli vad som helst, Boss, Fiende, Civil person. (Inte allt för många) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Frenzy vill vara med Vill vara boss ! Redigerad 6 januari, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har startat ett projekt, GTASajten spelet! Det kommer vara gjort i Flash. Och nu behöver jag några som vill vara med! Behöver detta: - Spelare //Den som man spelar som. (1) - Frivilliga //Kan bli vad som helst, Boss, Fiende, Civil person. (Inte allt för många) Jag vill vara med i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är villig att vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja vill vara huvudperson eller någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag kan vara civilperson. Som tomte, det måste ju finnas en tomte förstår ni väl? Eller som aladdin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag skulle väll kunna tänka mig att anmäla mig som frivillig om det går bra? Tycker huvudpersonen ska vara Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag kan vara boss! "The Gamemaster med sina mördar-spel " "Ädajt" Kanske jag ska göra ett spel baserat på Xstreems serie, Grand theft auto: Gtasajten? Om det går bra för dig Xstreem. Redigerad 6 januari, 2005 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Frivillig till vad som helst. Jag ställer såklart upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag skulle väll kunna tänka mig att anmäla mig som frivillig om det går bra? Tycker huvudpersonen ska vara Hultenius Bra idé! Ok, Hultan får väll vara spelaren. Zlafs @ Du får hitta på nått annat att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag kan vara en blå docka med Krys för ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Bra idé! Ok, Hultan får väll vara spelaren. Zlafs @ Du får hitta på nått annat att vara. Jag kan vara medhjälpare , som lance och missa alla skott och bli dödat i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag kan vara medhjälpare , som lance och missa alla skott och bli dödat i slutet Medhjälpare till mig ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag kan vara boss! "The Gamemaster med sina mördar-spel " "Ädajt" Kanske jag ska göra ett spel baserat på Xstreems serie, Grand theft auto: Gtasajten? Om det går bra för dig Xstreem. Det är lugnt OT: Jag vill uppdragsgivare och bo i en verkstad och jobba med bilar... Sen ska jag ha en hockeymask och långt brunt hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Medhjälpare till mig ! Nåå till hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är villig att vara med . Min önskan kan bli uppfylld. Om jag fattat det rätt så behöver jag inte göra nåt liksom hjälpa till med SPELET. Bara att jag är med i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Bra idé! Ok, Hultan får väll vara spelaren. Zlafs @ Du får hitta på nått annat att vara. Känns fel med Hultan som huvudroll, han borde ha en solklar roll som den största bossen. Huvudpersonen kan vara någon halvokänd här på forumet, och sen tar den personen sig upp mot eliten. Tillslut tar han över hela Hultenius imperium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har startat ett projekt, GTASajten spelet! Det kommer vara gjort i Flash. Och nu behöver jag några som vill vara med! Behöver detta: - Spelare //Den som man spelar som. (1) - Frivilliga //Kan bli vad som helst, Boss, Fiende, Civil person. (Inte allt för många) Har du webhotell att lägga upp det på? annars kan vi lägga upp det på Frenzy.se om du vill... Så hade adressen bara varit frenzy.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vil vara den snälla, mystiska kilen som ingen rikigt känner til och som ger huvudpersonen massa bra saker såsom en mega-super-blamse-stor kedja som han kan använda till att slå saker med! Ni vet, som den goda fen? (den som kommer med en spydig kommentar ska döden dö!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag vill vara med som... den här gynnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts