Smoke Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan man fuska när man ska göra dansuppdraget på stranden i los Santos när man ska stjäla the Sound van, Finns det några trick för att det ska gå bra, Hjälp! jag behöver tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det här är nog ett ämne som har varit uppe i flest olika trådar.. har du ens testat att söka? Det enda fusket jag vet är väl att skriva i slowmotion fusket, har inte testat det själv men tycker att det borde fungera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Visst blir man sur på såna som säkert inte ens kan söka!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag blir arg nu. grrrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ta det lungt, han är ganska ny. Han har bara skrivit 7 inlägg.. Smoke: Fusk är inte bra, det är bara att trycka på symbolerna när dom är mitt i ringen. Försök hitta rytmen i kroppen när du sitter och trycker. Eller så kan du helt enkelt stänga av ljudet om du tycker det är jobbigt. Det går efter ett tag, själv satt jag och tryckte flera gånger. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ta det lungt, han är ganska ny. Han har bara skrivit 7 inlägg.. Smoke: Fusk är inte bra, det är bara att trycka på symbolerna när dom är mitt i ringen. Försök hitta rytmen i kroppen när du sitter och trycker. Eller så kan du helt enkelt stänga av ljudet om du tycker det är jobbigt. Det går efter ett tag, själv satt jag och tryckte flera gånger. Lycka till Jag satt fast på det aslänge på min första save! PÅ andra kunde man hitta danskänslan och klarade 5340 poäng....Men jobba på så går det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det bästa tipset, enligt mig är att LYSSNA på musiken... Känn takten, och fortsätt att försöka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan man fuska när man ska göra dansuppdraget på stranden i los Santos när man ska stjäla the Sound van, Finns det några trick för att det ska gå bra, Hjälp! jag behöver tips. Det är jävligt svårt i början, men grejen är att man ska trycka till innan man egentligen tänker trycka för grejen är att det är inte riktigt synchat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts