Replay Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hur många hoods måste man ta över för att kunna fortsätta spelet när man fått det i uppdrag av Sweet? Alla eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Du måste ta över ungefär 30% av alla områden i Los Santos hur många procent du har tagit över ser du på stats(om du undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ett litet tips kan vara att ta över stora områden, så går det lite snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag tror det är typ 20-30 procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 35% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vid 33% var det klart för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 För mig var det typ 35 procent :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 33% var det för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok; tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men vilka hoods är dom största? Tycker man får så jäkla lite procent efter varje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Spelar ingen roll hur stora dom är Jag får typ 1.50% på alla jag tagit över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 För mig spelade det roll.. Tog jag större hoods gick det snabbare, då fick jag mer % för varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ta över alla hoodsen på Santa Maria Beach! Dom är stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts