Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 SuperPlay är bäst. Men dom är inte lika bra som den gamla nu mera nerlagda GamePro, *snyft* med Spider och Bodysnatcher och Lord Blum och resten av gänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Player1 lätt! Den e inte så tjock som SuperPlay, men dom skriver om mycket roligare spel än SuperPlay. Dom skriver väll om precis samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag gillar SuperPlay mest eftersom att de skriver om konsolspel och PC spel Redigerad 6 januari, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag gillar SuperPlay mest eftersom att de skriver om konsolspel och PC spel Så som jag tänkte Superplay 4 evah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 PC Gamer. Iaf för tillfället, den kanske blir sämre nu när både Bennet och Nylund försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Dom skriver väll om precis samma? Nej nej, de e helt olika spel-tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 GameReactor.se måste ni bara kolla!!(gratis resensioner) Gratis tidning också, finns på ElGiganten och lite varstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Grymt synd att Tobias Bjarneby har slutat på SP. Det värsta är att det nu sägs att även Thomas Wiborgh och Martin Johansson ska sluta. Men så länge Oskar Skog är kvar är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Playboy är himla bra, lång och intressant kan sitta flera timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej nej, de e helt olika spel-tidningar. Jo jo. Det är självklart men speltidningar skriver väll ändå om samma spel ibland. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Speltidning... Nej, brudarna ÄR mina spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Player1 lungt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 PC Gamer. Iaf för tillfället, den kanske blir sämre nu när både Bennet och Nylund försvinner. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jo jo. Det är självklart men speltidningar skriver väll ändå om samma spel ibland. Eller? Jo, men de är ju inte exakt samma för de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tycker SuperPLAY och PCGamer. Slutade prenumenera på SP för ett halvår sen ungefär. Köper PCG i butikerna numera. SP finns inte i en enda j***a affär här! *surar ihjäl mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 PCGamer har prenumererat på den i 3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 PC gamer och gamereactor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag läser inte särskillt mycket speltidningar, men det får bli PC gamer och player1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Gamereactor!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Själv prenumerar jag på PCG, en riktigt skön tidning (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts