Jump to content

Obehaglig överraskning

Share

Recommended Posts

Här vaknar jag. Glad i hågen. Solen skiner ute och jag slår på mitt Playstation för att spela lite San Andreas. Vad händer? DEN JÄVLA SPARFILEN ÄR KORRUPT. Min back-up sparfil likaså. Har originalminneskort. Aldrig fuskat. 85% complete hade jag. Hjälp mig. Kan jag rädda det på nåt sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar inte. Loading Failed står det hela tiden. Har testat att starta om spelet och börja om från början. På den går det att spara och ladda precis som vanligt. Men känns inte direkt motiverande att lägga ner 100 timmar till och spela om allt när man vet att det helt plötsligt kan lägga av. Jävla skit. Tyck synd om mig :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ så hände det med mitt vice city det stog att det laddades men sen blev all bara svart så jag fick lov att radera spar filen och börja om :">

Tur att Vice City är så simpelt i alla fall. Det käns ganska simpelt efter att ha klarat ut San Andreas. Men men. Lite Off Topic kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur att Vice City är så simpelt i alla fall. Det käns ganska simpelt efter att ha klarat ut San Andreas. Men men. Lite Off Topic kanske.

Ja, det gick lite kvickare att klara Vice CIty än San Andreas vill jag påstå. Ok, iofs hade inte hunnit klarat det 100% men storyn och det i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DEt brukar hända när man typ stänger av sitt playstation innan den sparat klart :wub:

hände med mig i GTA III

Det står...

Dont turn off your console or take out the memory card (PS2) och swith off the reset eller någe sånt.....Följ det.

Redigerad av Enbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor