Frukost Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Här vaknar jag. Glad i hågen. Solen skiner ute och jag slår på mitt Playstation för att spela lite San Andreas. Vad händer? DEN JÄVLA SPARFILEN ÄR KORRUPT. Min back-up sparfil likaså. Har originalminneskort. Aldrig fuskat. 85% complete hade jag. Hjälp mig. Kan jag rädda det på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Försök och o blås i memorycardet och ta bort smutts om det finns i playstation slotet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frukost Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Funkar inte. Loading Failed står det hela tiden. Har testat att starta om spelet och börja om från början. På den går det att spara och ladda precis som vanligt. Men känns inte direkt motiverande att lägga ner 100 timmar till och spela om allt när man vet att det helt plötsligt kan lägga av. Jävla skit. Tyck synd om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Så hände mig också på en av mina säsonger.Jag försökte blåsa i memory kortet ock i PS2 portet men det funkar inte heller. Nån som har nåt förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Gå till nån kompis som har san andreas och kopiera av honom så klart om han har kommit långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Typ så hände det med mitt vice city det stog att det laddades men sen blev all bara svart så jag fick lov att radera spar filen och börja om :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Mitt har funkat att blåsa på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Typ så hände det med mitt vice city det stog att det laddades men sen blev all bara svart så jag fick lov att radera spar filen och börja om :"> Tur att Vice City är så simpelt i alla fall. Det käns ganska simpelt efter att ha klarat ut San Andreas. Men men. Lite Off Topic kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lite Off Topic kanske. Ahh lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frukost Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Tur att Vice City är så simpelt i alla fall. Det käns ganska simpelt efter att ha klarat ut San Andreas. Men men. Lite Off Topic kanske. Ja, det gick lite kvickare att klara Vice CIty än San Andreas vill jag påstå. Ok, iofs hade inte hunnit klarat det 100% men storyn och det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 DEt brukar hända när man typ stänger av sitt playstation innan den sparat klart hände med mig i GTA III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) DEt brukar hända när man typ stänger av sitt playstation innan den sparat klart hände med mig i GTA III Det står... Dont turn off your console or take out the memory card (PS2) och swith off the reset eller någe sånt.....Följ det. Redigerad 6 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts