Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Mit Ps2 är stört... läsarmen står och hackar så det vägrar läsa cd-skivorna det står och låter konstigt... för ett tagsen fungerade det i några dagar då jag hadde det stående men sen la det av igen:( HJÄLP!! vad sak jag göra?? douglas_berglund@hotmail.com om ni orkar/har lust att hjälpa Redigerad 6 januari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hur gammalt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Hur gammalt är det? Jag vet inte riktit.. det har typ alltid stått där det gör men om du menade om garantin va kvar så är den inte det Redigerad 8 januari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Verkar lite paj måst man säga kanske lasern e paj nåt verkar vara löst iallafall! ta en titt i den eller för den på reparation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts