N1CK3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan nån säga vad man skall göra på Basic Training:MOUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men fortsätt som de säger bara. typ throw a flash into the room. gör det och forsätt. du ska också skjuta targets som hoppar upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1CK3 Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men det funkar inte när man far inn i de första rummet efter att ha slängt flash så ska man skjuta dom tre gubbarna men det händer inget när man skjuter.Vi jämförde med en kompis men hans mål föll ner när han sköt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Samma sak var det för mig... Jag hade redan klarat den sa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1CK3 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det var bara nogot fel med mitt spel nu funkar det. Men nu skulle jag vilja veta hur man gör sniper träningen?Alltså jag har klarat alla andra men de står att jag inte kan ta den.Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det var bara nogot fel med mitt spel nu funkar det. Men nu skulle jag vilja veta hur man gör sniper träningen?Alltså jag har klarat alla andra men de står att jag inte kan ta den.Varför??? Du måste klara ett visst par träningar innan du kan gå till andra, klara Airborne school och Special Forces så borde du kunna komma till krypskytte lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1CK3 Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Jag har klarat alla andra träningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ddu måste få minst 36 av 40 på marksam range eller vad den nu heter. Träningen där du får skjuta targets på lite längreavståd (är det första träningen?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 På den nya versionen går de inte att klara MOUT och första sniperträningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 America's Army: Special Forces (Vanguard) Release Notes (Version 2.2.1) ========================================================================== What's changed ========================================================================== - Updated SF Hospital: Removed M9 from standard loadouts - Updated SF CSAR: Assault spawnpoints returned to original position - Updated SF Oasis map: Gameplay balance tweaks - Fixed training issues in the following training missions: MOUT, M24, and U.S. Weapons - 'pbweb.exe' added to 'pb' folder for manually updating PB client and server versions - America's Army registered trademark symbol added to various in-game AA logo graphics - Default demo added for demo/kiosk mode feature - Adjustment to disable DevMode commands - New PB code (scans additional files) - Change to prevent admins from retrieving players passwords via PB screenshots - Fixed '-1' server kick exploit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts