starkstar Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 1. Vad finns det i ghost town? nåt speciellt? 2. Finns det övernaturliga saker? 3. Vart finns leatherface? kan ni sätta ut en karta om han finns skulle det va snällt 4. Skriv en 4:a om ni älskar cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 1) Sök på ordet: ghost town 2) sök på orden: ufo, spöken, yetin mm 3) sök på ordet: leatherface 4) varför?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lär dig söka!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 1. Har besökt Ghost town ett antal gånger utan att det händer något speciellt. 2. Det ända jag upptäckt är i sådana fall spökbilen som jag också filmat. 3. Hittills är det nog ingen som sett ett enda spår av Leatherface, kanske finns, kanske inte. 4. Det där är det lite fel forum för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 1. Har besökt Ghost town ett antal gånger utan att det händer något speciellt. 2. Det ända jag upptäckt är i sådana fall spökbilen som jag också filmat. 3. Hittills är det nog ingen som sett ett enda spår av Leatherface, kanske finns, kanske inte. 4. Det där är det lite fel forum för.. Kan man få se den filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan man få se den filmen? Självklart, men jag har ingenstans att lägga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Självklart, men jag har ingenstans att lägga upp den Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 De flesta spöken och skit är nog bara några nötter som villa respekt och hittat på själv. big foot är nog en som varit med och gjort spelet. big foot står i manualen på credits tror jag och även i VC manualen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok Men adda mig på msn så skickar jag den till dig: bubbis24@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Inget i ghost town Finns inte Kanske. Det finns inga klara bevis Onödigt edit: jag tycks inte kunna stava till finns (fins) Redigerad 6 januari, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Här ska leatherface finnas. Har aldrig testat men vissa påstår att han ska finnas här..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts