Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja, vilka funktioner har en moderator och admin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Stänga trådar, flytta trådar, dela trådar, sätta ihop trådar, varna medlemmar, se medlemmars IP, hybernata och banna medlemmar, men bara admins får banna. Iallafall är det vad jag får på N0llans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Stänga trådar, flytta trådar, dela trådar, sätta ihop trådar, varna medlemmar, se medlemmars IP, hybernata och banna medlemmar, men bara admins får banna. Iallafall är det vad jag får på N0llans. Vad menar du med dela och sätta ihop trådar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad menar du med dela och sätta ihop trådar? Är inte säker, men det är väll "sätta ihop två trådar"(?). En annan sak som dom kan göra är att editera och deleta en annans post. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Vad menar du med dela och sätta ihop trådar? Om en tråd glider isär och två helt olika diskusioner startar kan man klippa ut den ena och göra en egen tråd av det. Eller klistar in den i en befintlig tråd. Edit: Nej vänta, så går det väl inte riktigt till? Hjärnsläpp, måste kolla upp det! Redigerad 5 januari, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Om en tråd glider isär och två helt olika diskusioner startar kan man klippa ut den ena och göra en egen tråd av det. Eller klistar in den i en befintlig tråd. Edit: Nej vänta, så går det väl inte riktigt till? Hjärnsläpp, måste kolla upp det! Humm.. låt oss testa i denna tråden... Jag ska nu börja prata om SMÖR!.. Lätt&Lagoms nya smak.. smakar skit och stinker mögel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Humm.. låt oss testa i denna tråden... Jag ska nu börja prata om SMÖR!.. Lätt&Lagoms nya smak.. smakar skit och stinker mögel! Vilken sorts smör använder du? Jag använder Bregott Normalsaltat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vilken sorts smör använder du? Jag använder Bregott Normalsaltat Jag använder bregott extrasaltat, och jag saltar en joZo paket salt till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Flora är göttaste smöööré. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Splittade "vilka extra" tråden... till 2 små söta trådar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har Lätta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Skulle ni inte ta bort den här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Så, nu är dom ihopsatta igen. Och jag tror ni har fattat vad vi kan göra, så jag låser. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts