Ocke Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 hjälp nu med det samma snälla!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Vad gör man på uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 det är på malibu club man man får det och man ska gå in på polis stationen och ta på sig polis käder och rädda en fånge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 aha... jag vet hur man ska göra men behöver fusk... fuska med armor och liv,vapen hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 aha... jag vet hur man ska göra men behöver fusk... fuska med armor och liv,vapen hela tiden... Vissa vill kanske njuta av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 hoppppp.. roligt för dom då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 har nån inte nåt annat tips för jag vill inte fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 KÖP bra vapen och armor.. Förresten.. hur går uppdraget tll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 kolla tredje posten <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Hur ska det gå till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 va menar du? man måste ta polis kläder och rädda en och fly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Gör det då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 aaa.... gör det då??? var dör du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 när jag kommer ut för då har dom omringat min bil och då dör jag eller fången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 jasså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 aha... jag vet hur man ska göra men behöver fusk... fuska med armor och liv,vapen hela tiden... FAN VILKEN LOOSER DU MÅSTE VA!!!! fuska sig genom ett spel..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 hmm... hoppa in i bilen o vänta tills fången hoppar in... kör direkt när han öppnar dörren så hoppar han in i farten... ställ bilen precis utanför... eller nocka några poliser o sno en polis bil.. sen bär det av till en pay n spray...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Ta inte en polisbil för dom går inte o spray:a om....tänk på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag hämtade en spearow och flög till pay'n'spray:en vid Sunshines Autos för där kommer den in... Sen ligger stället precis brevid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 hoppa in i bilen utan fången och kör iväg till närmsta pay n spray när poliserna är borta åker du bara och hämtar honom (han står snällt och fint utanför polisstationen) är betydligt lättare då eftersom att han är så jävla seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts