Jump to content

Favoritställe ?

Robbin
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och så blir man kallad idiot ^_^  men jag sa aldrig att jag har gjort den själv Tackleberry han sa själv att det inte gjorde nåt ju. föresten är det nåt fel på min svenska??

Men varför skrev du inte att power_psychic hade gjort den? Bara det är tillräckligt för att jag ska kunna kalla dig idiot! Jag blir arg när folk gör så, särskillt de som inte kan skriva riktigt... :ph34r: Notera dessutom att i listan BILLIG SVETS kopierade används ordet "jag" i texten. Eftersom ordet "jag" finns i texten, tror nog alla att den som gör posten har skrivit det själv. Ange källa!

Angående din svenska kan jag bara råda dig att läsa igenom detta en gång till:

Hehe :">  :">  jag tog och kopierade och la in den på datan utifall att jag fick för mig att leta omkring och sen så sa jag att jag kunna lägga upp kartan här och det ville dom. Sorry sorry bara du inte är arg på mig!

Inga fel i denna text eller..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför skrev du inte att power_psychic hade gjort den? Bara det är tillräckligt för att jag ska kunna kalla dig idiot! Jag blir arg när folk gör så, särskillt de som inte kan skriva riktigt...  ;) Notera dessutom  att i listan BILLIG SVETS kopierade används ordet "jag" i texten. Eftersom ordet "jag" finns i texten, tror nog alla att den som gör posten har skrivit det själv. Ange källa!

Jag vill bara säga sorry för allting snälla bli inte arg på mig(räcker ut handen till Tackleberry och hoppas han förlåter mig)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart området omkring Las Venturas och Tierra Robada och fan vad det heter. Öknen, kort sagt.

Annars är det klockrent att glida runt i Los Santos med Hit 'Em Up dånandes i hörlurarna.

Hit 'em up? Ja, Tupac's låt som heter så är inte med, så jag antar att du menar nån rocknörd som snott Tupac's låtnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bara säga sorry för allting snälla bli inte arg på mig(räcker ut handen till Tackleberry och hoppas han förlåter mig)

Okej, jag förlåter dig. Hoppas att du kan ta åt dig lite saker, men jag hoppas mest att andra läser det så misstaget slipper upprepas. Du är ingen idiot, men i brist på orval slängde jag bara ut något.

On-topic, för en gångs skull:

Kan inte förneka att jag inte gillar solnedgågnen på Mount Chilliad, så det är nog min favorit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor