kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fetast e ju SF me alla sina grymma hopp och liknande ...(gillar okså öknen+Grove street) Äh vafan hela spelet e ju grymmt finns inget speciellt favvo ställe asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Fetast e ju SF me alla sina grymma hopp och liknande ...(gillar okså öknen+Grove street) Äh vafan hela spelet e ju grymmt finns inget speciellt favvo ställe asså... Vad har bilden med ditt inlägg att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Den är fin. men ey hu gör man så här att man skriver till de inlägget lixom quote asså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Och så blir man kallad idiot men jag sa aldrig att jag har gjort den själv Tackleberry han sa själv att det inte gjorde nåt ju. föresten är det nåt fel på min svenska?? Men varför skrev du inte att power_psychic hade gjort den? Bara det är tillräckligt för att jag ska kunna kalla dig idiot! Jag blir arg när folk gör så, särskillt de som inte kan skriva riktigt... Notera dessutom att i listan BILLIG SVETS kopierade används ordet "jag" i texten. Eftersom ordet "jag" finns i texten, tror nog alla att den som gör posten har skrivit det själv. Ange källa! Angående din svenska kan jag bara råda dig att läsa igenom detta en gång till: Hehe :"> :"> jag tog och kopierade och la in den på datan utifall att jag fick för mig att leta omkring och sen så sa jag att jag kunna lägga upp kartan här och det ville dom. Sorry sorry bara du inte är arg på mig! Inga fel i denna text eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Helt klart området omkring Las Venturas och Tierra Robada och fan vad det heter. Öknen, kort sagt. Annars är det klockrent att glida runt i Los Santos med Hit 'Em Up dånandes i hörlurarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Men varför skrev du inte att power_psychic hade gjort den? Bara det är tillräckligt för att jag ska kunna kalla dig idiot! Jag blir arg när folk gör så, särskillt de som inte kan skriva riktigt... Notera dessutom att i listan BILLIG SVETS kopierade används ordet "jag" i texten. Eftersom ordet "jag" finns i texten, tror nog alla att den som gör posten har skrivit det själv. Ange källa! Jag vill bara säga sorry för allting snälla bli inte arg på mig(räcker ut handen till Tackleberry och hoppas han förlåter mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Helt klart området omkring Las Venturas och Tierra Robada och fan vad det heter. Öknen, kort sagt. Annars är det klockrent att glida runt i Los Santos med Hit 'Em Up dånandes i hörlurarna. Hit 'em up? Ja, Tupac's låt som heter så är inte med, så jag antar att du menar nån rocknörd som snott Tupac's låtnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag vill bara säga sorry för allting snälla bli inte arg på mig(räcker ut handen till Tackleberry och hoppas han förlåter mig) Okej, jag förlåter dig. Hoppas att du kan ta åt dig lite saker, men jag hoppas mest att andra läser det så misstaget slipper upprepas. Du är ingen idiot, men i brist på orval slängde jag bara ut något. On-topic, för en gångs skull: Kan inte förneka att jag inte gillar solnedgågnen på Mount Chilliad, så det är nog min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 När det gäller städer så är San Fierro den bästa! Sen gillar jag ett ställe som ligger nära Ghost Town,det är typ ett litet berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swee_t Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Mitt favorit ställe är verdant meadows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 (redigerad) Den lilla skumma klippbiten i San Fierros norra hamnområde, man går vilse! Editation. Dock bara varit där en gång, men motherfucker! Redigerad 5 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts