Jump to content

Favoritställe ?

Robbin
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 weeks later...

Jag har fått en kärlek till kloakerna, om ni vet var jag menar. Den tunneln som inte leder nånstans, iofs leder ena vägen rakt ut i vattnet, men ändå. Åka runt där, det är kul. Det har jag märkt, nu när jag har börjat spela om storyn, har kommit så långt så Sweet precis hamnat i fängelset.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

A1. "The Panopticon": Här säger folk att dom har sett/hört leatherface.

a2. "Mt. Chiliad" Tydligen det ställe där det händer mest övernaturliga saker, grön dimma, mystiska ljus, krashande flygplan och en Van som hoppar ner för stupet.

a3. "Back O' beyond" Här finns spökbilarna som är det vanligaste fenomenet, trasiga bilar utan förare som rullar ner för kullen.

a4. "Las Barrancas" Någon (R*) har sagt att det ska finnas en spökarmé som går igen här vid midnatt!

a5. "Green Palms" Någon hade tydligen sett ett stealthplan flyga här

a6. "Bayside Marina" På stranden här finns det en "spökvävare", precis som med spökbilarna saknar den förare och sjunker när den åkt en bit ut i vattnet

a7. "The Sherman Dam" Flygplan har en tendens att krasha ofta här

a8. "Las brujas" aka. Spökstaden: Här ska det tydligen finnas ett övernaturligt fenomen, men ingen vet vad?

a9. "The Big Ear" Flyger man i närheten av den stora parabolen ska "Radio X" eller "WCTR" tydligen tas över av någon konstig snubbe som snackar om utomjordingar? (spelar kanske inte någon roll vilken kanal, men dom som har hört det säger att dom hörde det på "Radio X" och nu också "WCTR"

Det finns också en snubbe i svart rock och cowboy kläder som dyker upp här ibland och pratar om att "dom vet".Lyssna på vad han säger här!

a10. "Lil' Probe Inn" En liten bar i öknen, här finns en karta över övernaturliga platser/fenomen

a11. "Fishers Lagoon" Ute på bryggan här står det en övergiven rullstol, någon har tydligen hört röster ifrån ett spöke här

a12. "The Johnson House" Någon har sett CJ's mom's spöke här, men många betvivlar på att det är sant, vilket jag också tror

[edit] a13. "Flint County" Kanske inte så övernaturligt, men här står iaf en fotgängare med en kamera och fotograferar? (finns även en monstertruck här för den som vill ha en)

[edit2] a14. "Shady Creeks" Här är det någon som har sett ett stort föremål åka uppför en backe och försvinna i skogen

Andra Övernaturliga saker:

Bigfoot, har setts lite här och var men mest runt "Flint county" har ingen aning om det stämmer

Spöktåget, ett genomskinligt tåg?

UFOn, har setts lite överallt nästan överallt i hela SA

Tycker jag känne igen din karta :D Nämligen jag som gjorde den och postade den tidigare :"> Känns igen?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe :"> :">  jag tog och kopierade och la in den på datan utifall att jag fick för mig att leta omkring och sen så sa jag att jag kunna lägga upp kartan här och det ville dom. Sorry sorry bara du inte är arg på mig!

Nejdå, det är lugnt ^_^ Fast jag blev lite putt när du tog åt dig äran, men du är förlåten eftersom du bad om ursäkt så snällt :ph34r:

Redigerad av power_psychic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjort det sjläv BILLIG SVETS? Riktigt bra iaf, tack!

Jag är bara glad att jag kan hjälpa till. :ph34r:

Hehe :">  :">  jag tog och kopierade och la in den på datan utifall att jag fick för mig att leta omkring och sen så sa jag att jag kunna lägga upp kartan här och det ville dom. Sorry sorry bara du inte är arg på mig!

Idiot! Varför tog du åt dig äran när jag frågade om du gjort den själv? Du nämde ingenting om att du hade kopierat av en annan. Dock borde jag ha förstått, för jag tyckte det var konstigt att den "guiden", om man kan kalla den så, var skriven på mycket bättre svenska än du annars använder. Omoget BILLIG SVETS!

Dessutom ett tips:

Använd skiljetecken lite oftare och träna på att skriva...

Jag ångrar att jag tyckte du hade gjort ett bra jobb BILLIG SVETS. Du ska ha all credit power_psychic. Men du får bli lite förbannad, han har ju kopierat ditt arbete och tagit åt sig äran själv. Tycker inte sådant ska få förekomma här!

(kanske jobbigt med tre quotes, men det behövs för att förstå vad jag menar...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor