Jump to content

Favoritställe ?

Robbin
 Share

Recommended Posts

( Jag vet att det redan finns sådan här topics men jag undrar vilket erat favorit ställe är, alltså inte bara stadsdel utan ett specifikt ställe... Om det skulle finnas en exakt lika dan topic så e det bara att låsa denna... Och bara seriösa svar tack )

Mitt är Arco del Oeste..

Uppe där finns det ett litet hus.. Skitcoolt att vara där när solen går ner.

Bra utsikt :lol::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hittade platsen på kartan men inte när jag ska dit, vart exakt är den platsen med det lilla huset?

Alltså, de uppdraget när man ska hämta Kent Paul och Ken Rosenberg då är man där, och de uppdraget när man ska skjuta ner massa helikoptrar :lol:

De kanske inte säger så mycket, men de ligger sydost om Sherman Dam

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min favoritplats är toppen på Mount Chilliad, det är härligt att krascha ner mot marken samtidigt som man sitter på en mountainbike!

Det finns ett litet gupp som man kan använda för att hoppa eller cykla utför, det finns fallskärm där också...

Det konstiga är antingen CJ eller Cykeln blir skadad när man kraschar ner 200 meter på en cykel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ligger spökställnea?

Lite här och där t.ex: Palimino Creek nere på stranden

glömt bort vad det heter sågverket i LS Leatherface ska finnas här

Red County Här har Big Foot setts till

Mt Chiliad grön dimma och krashande flygplan

och lite andra ställen har en karta med alla dom ställena utmärkat kan lägga upp den om ni vill!! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

A1. "The Panopticon": Här säger folk att dom har sett/hört leatherface.

a2. "Mt. Chiliad" Tydligen det ställe där det händer mest övernaturliga saker, grön dimma, mystiska ljus, krashande flygplan och en Van som hoppar ner för stupet.

a3. "Back O' beyond" Här finns spökbilarna som är det vanligaste fenomenet, trasiga bilar utan förare som rullar ner för kullen.

a4. "Las Barrancas" Någon (R*) har sagt att det ska finnas en spökarmé som går igen här vid midnatt!

a5. "Green Palms" Någon hade tydligen sett ett stealthplan flyga här

a6. "Bayside Marina" På stranden här finns det en "spökvävare", precis som med spökbilarna saknar den förare och sjunker när den åkt en bit ut i vattnet

a7. "The Sherman Dam" Flygplan har en tendens att krasha ofta här

a8. "Las brujas" aka. Spökstaden: Här ska det tydligen finnas ett övernaturligt fenomen, men ingen vet vad?

a9. "The Big Ear" Flyger man i närheten av den stora parabolen ska "Radio X" eller "WCTR" tydligen tas över av någon konstig snubbe som snackar om utomjordingar? (spelar kanske inte någon roll vilken kanal, men dom som har hört det säger att dom hörde det på "Radio X" och nu också "WCTR"

Det finns också en snubbe i svart rock och cowboy kläder som dyker upp här ibland och pratar om att "dom vet".Lyssna på vad han säger här!

a10. "Lil' Probe Inn" En liten bar i öknen, här finns en karta över övernaturliga platser/fenomen

a11. "Fishers Lagoon" Ute på bryggan här står det en övergiven rullstol, någon har tydligen hört röster ifrån ett spöke här

a12. "The Johnson House" Någon har sett CJ's mom's spöke här, men många betvivlar på att det är sant, vilket jag också tror

[edit] a13. "Flint County" Kanske inte så övernaturligt, men här står iaf en fotgängare med en kamera och fotograferar? (finns även en monstertruck här för den som vill ha en)

[edit2] a14. "Shady Creeks" Här är det någon som har sett ett stort föremål åka uppför en backe och försvinna i skogen

Andra Övernaturliga saker:

Bigfoot, har setts lite här och var men mest runt "Flint county" har ingen aning om det stämmer

Spöktåget, ett genomskinligt tåg?

UFOn, har setts lite överallt nästan överallt i hela SA

post-31-1105133208_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor