Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kan någon säga vad GTA:VC går ut på? Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Man blir skickad av Sonny Forelli, eller vad sjutton han heter, till Vice City för att typ köpa knark, vad vet jag . Men man blir av med pengarna och så ska man försöka fixa tillbaka dom.. Nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Man blir skickad av Sonny Forelli, eller vad sjutton han heter, till Vice City för att typ köpa knark, vad vet jag . Men man blir av med pengarna och så ska man försöka fixa tillbaka dom.. Nåt sånt Ok... Har spelat det men aldrig försökt med storyn, har bara lekt i städerna Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Här är vad det verkligen handlar om. Tommy Verceti (osäker på stavning) har suttit inne 15 år och nyligen kommit ur finkan. Sonny Forelli nån sorts ledare till Tommy har fått reda på att han kommit ur finkan. Sonny ger ett enkelt jobb till Tommy att levera pengar till en annan och få knark av han,mitt under leveransen kommer nåra andra tjuvar och skjuter ihjäl alla utom Tommy. Han lyckas fly och Sonny bli Förbannad på Tommy att han inte klarade av ett sånt lätt jobb.Tommy lovar att han ska ta tillbaka pengarna och knarket av dom som tog det och det är nu själva spelet börjar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Här är vad det verkligen handlar om. Tommy Verceti (osäker på stavning) har suttit inne 15 år och nyligen kommit ur finkan. Sonny Forelli nån sorts ledare till Tommy har fått reda på att han kommit ur finkan. Sonny ger ett enkelt jobb till Tommy att levera pengar till en annan och få knark av han,mitt under leveransen kommer nåra andra tjuvar och skjuter ihjäl alla utom Tommy. Han lyckas fly och Sonny bli Förbannad på Tommy att han inte klarade av ett sånt lätt jobb.Tommy lovar att han ska ta tillbaka pengarna och knarket av dom som tog det och det är nu själva spelet börjar! Ok, tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ok... Har spelat det men aldrig försökt med storyn, har bara lekt i städerna Har du spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Här är vad det verkligen handlar om. Tommy Verceti (osäker på stavning) har suttit inne 15 år och nyligen kommit ur finkan. Sonny Forelli nån sorts ledare till Tommy har fått reda på att han kommit ur finkan. Sonny ger ett enkelt jobb till Tommy att levera pengar till en annan och få knark av han,mitt under leveransen kommer nåra andra tjuvar och skjuter ihjäl alla utom Tommy. Han lyckas fly och Sonny bli Förbannad på Tommy att han inte klarade av ett sånt lätt jobb.Tommy lovar att han ska ta tillbaka pengarna och knarket av dom som tog det och det är nu själva spelet börjar! Han säger väll inte att han suttit inne i 15 år?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Kan någon säga vad GTA:VC går ut på? Tacksam för svar... Ungefär samma som san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Här är vad det verkligen handlar om. Tommy Verceti (osäker på stavning) har suttit inne 15 år och nyligen kommit ur finkan. Sonny Forelli nån sorts ledare till Tommy har fått reda på att han kommit ur finkan. Sonny ger ett enkelt jobb till Tommy att levera pengar till en annan och få knark av han,mitt under leveransen kommer nåra andra tjuvar och skjuter ihjäl alla utom Tommy. Han lyckas fly och Sonny bli Förbannad på Tommy att han inte klarade av ett sånt lätt jobb.Tommy lovar att han ska ta tillbaka pengarna och knarket av dom som tog det och det är nu själva spelet börjar! Det är inga andra skurkar, det är polisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts