emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Här får alla gta nördar ett sett att ha lite kul hemma .Man tar ungefär 200 gram socker. Som man sen smälter ner. Det ska vara ganska låg värme. Sen tar man salpeter.Det är en krydda som man kan köpa på ICA. Hur mycket salpeter man vill ha är upp till var och en. När sockret har smält och blivit en brun smet häller ni ner salpeter. Sen är det bara att blanda. När det är färdigt ´blandat häller ni ner det i en typ avklippt ölburk. Men komm ihåg det stelnar jätte fort så ni måste vara snabba. Som stubin stoppar man ner ett tomtebloss. Men kom ihåg smält på låg värme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kanske ska testa nån gång, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hur mycket saltpeter? 1 cl eller 10 dl?... ju mer saltpeter, ju mer rök? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Salpeter ungar, salpeter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Salpeter ungar, salpeter! Saltpeter låter skojsigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Det har jag testat förr! Rätt kul! Det börjar brinna, och ryka som tusan. Redigerad 5 januari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha! Gjorde jag fel, det small som fasen? Saltpeter 4 president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Saltpeter 4 president! Nä nu känner jag hur massbanningarna strömmar över mig, fy fan va jag mår dåligt. Jag vill ha ångest. Hmm...nä kanske inte. Så ond är inte ens jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nä nu känner jag hur massbanningarna strömmar över mig, fy fan va jag mår dåligt. Jag vill ha ångest. Hmm...nä kanske inte. Så ond är inte ens jag. Yes!.. hoppas att Evil Funny inte kommer bara.. då ligger vi illa till... T: Humm... luktar de när man tilllagar denna bomb? =) typ bränt elller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) T: Humm... luktar de när man tilllagar denna bomb? =) typ bränt elller så Bror väl på hur man gör! Om du bränner skiten luktar det antagligen bränt Redigerad 5 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Sånt här lärde man ju sig i fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om du bränner skiten luktar det antagligen bränt Årets citat! Rama in det och skicka det till mig på posten! (Annars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jo, det här har man provat. Inte särskilt roligt eftersom det luktar fan om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det vart även bränn-märken av det när vi gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det vart även bränn-märken av det när vi gjorde det. Var blev det brännmärken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om jag hade haft Salpeter hade jag gjort det direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Är det syran Salpeter ni talar om (HNO3)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej vi pratar om salpeter. inte salpetersyra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Finns ju as många sånna här saker på hamsterpaj.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Finns ju as många sånna här saker på hamsterpaj.net Www.visse.nu är den bästa står massor där sidan Redigerad 6 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts