Tackleberry Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Verkar ju inte bli fler röster i semifinalerna, så vi kan väl lika gärna sätta igång med finalen. De tre bästa ur de båda semifinalerna deltar i finalen. Arman: -------------------- fr34k: -------------------- KalleR: -------------------- Krax: -------------------- okka: -------------------- UracheZ: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Sign23.jpg -------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vilken skit, jag kom inte med! aja Vöten: Fr3ak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Null vote Min egen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Null vote Min egen! Du var inte ens nominerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Svårt val.. Ajja, Vote: fr34k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Verkar ju inte bli fler röster i semifinalerna, så vi kan väl lika gärna sätta igång med finalen. De tre bästa ur de båda semifinalerna deltar i finalen. Arman: -------------------- fr34k: -------------------- KalleR: -------------------- Krax: -------------------- okka: -------------------- UracheZ: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Sign23.jpg -------------------- Hey! Krax hade inte den där siggen när han deltog, han hade utan gubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du var inte ens nominerad. Det var ett skämt... Eftersom min är så ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jävla sätt att inte rösta på mig i semifinalen, jävla lågt! Hmm får bli KalleR, gilalr det dunket från högtalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Arman har finaste signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hey! Krax hade inte den där siggen när han deltog, han hade utan gubben! Frågan är "VEM har snyggast signatur?". Inte "vilken signatur är snyggast?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Frågan är "VEM har snyggast signatur?". Inte "vilken signatur är snyggast?". Ok varför bytte du inte till min nya sig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Ok varför bytte du inte till min nya sig då? Lite sent kanske, men som du vill: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...t=0#entry345174 Fast jag förstår, med din sig borde du varit i final Redigerad 5 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Lite sent kanske, men som du vill: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...t=0#entry345174 Så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Så ja. Den var ju snyggare utan gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: KalleR jag gillar också det eviga dunkandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Den var ju snyggare utan gubben Excuse me vad skrev du? jag har aldrig gjort den utan gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Excuse me vad skrev du? jag har aldrig gjort den utan gubben. Lol EDIT: hoppsan, ser att den med gubbisen är mörkare :"> Redigerad 6 januari, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lol EDIT: hoppsan, ser att den med gubbisen är mörkare :"> Aha jag trodde du snackde om min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jävla sätt att inte rösta på mig i semifinalen, jävla lågt! Hmm får bli KalleR, gilalr det dunket från högtalarna Meh..du har ju inte ens nån signatur. Bara text, som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts