Tommy_Fido Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: Jaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyy Leeeeenooooooooooo!! Såg det igår med Bra och dåliga leksaksideér. Leno är den här roliga killen med roliga inslag, ett plus för Kevin Eubanks också . Conan är rätt rolig han med men ibland blir han lite väl fjamsig. T.ex när han går så att hans hår glider längs med kameran eller när han "går ner i källaren" o.s.v Letterman tittar jag nästan aldrig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Conan är bäst! Hans sinne för humor knäcker både Lenos' kända gäster och Lettermans' ... hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Svårt att rösta, men jag röstade ändå på Conan o' Brien. Trots att han är dålig på att intervjua Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: Jay Leno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Svårt att rösta, men jag röstade ändå på Conan o' Brien. Trots att han är dålig på att intervjua Ähh hans intevjustil äger. Först handlar det lite om gästerna, men efter ett tag handlar allt om Consie. That's his style baby. Conan for president. (För övrigt är det ruggigt kul när Will Ferrel är gäst hos Consie) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: bokstavs-mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote Late night with Conan o Brian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jay Leno Är så jävla bra!!!!!!! Älskar inslaget: Jay Walking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jay Leno Är så jävla bra!!!!!!! Älskar inslaget: Jay Walking Headlines är så jävla mycket roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jaaay Leno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Leno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Headlines är så jävla mycket roligare! JAa det är ju också jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Headlines är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Conan, han är min största idol Jag har fått mången glada skrattanfall när jag kollat på hans show! Jag hoppas också att Siana håller med mig, för det är i stort sett den enda han har sett, om man ska tro på hans ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vote: Conan O'Brien Har iofs bara sett Jay Leno någon kort snutt, men Conan är rätt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts