Coach Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Själv tycker jag Jay Leno är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Svårt att välja mellan O'Brien och Leno, men det får nog bli Leno, även om Conan är roligare. *Flyttar* Redigerad 5 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Leno power Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Tonight show with Jay Leno = 5/5 Late night with Conan o Brien = 4,5/5 Late show with David Letterman = 2,5/5 han heter briEN inte briAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Varför inte Sen kväll med Luuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Av det lilla som jag har sett av alla så får det bli Jay Leno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavid Letterman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Jay Leno! YAY! Edit: Jag älskar Schimpanserna som kommer ibland så gulliga Redigerad 5 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 The Tonight Show with Jay Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Letterman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 X null vote.. har inte så flashiga kanaler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hmm, bästa tonight show? "Tonight Show" är ju namnet på Leno's program så jag tror nog du menar talkshow... Jay Leno Show (The Tonight Show with Jay Leno) - @@@@@ Är nog den bästa av dem tre, där monologerna och de roliga sketcherna som Jaywalking spelar stor roll. Får väl se hur Conan gör Tonight Show with Conan O'Brien om 4 år när han ersätter Jay Leno... Conan O'Brien (Late Night with Conan O'Brien) - @@@@@ Conan O'Brien har blivit utsedd till en av tidernas största komiker och det håller jag med om. Late Night innehåller lite av hans egna humor som funkar på vem som helst... Letterman (Late Show with David Letterman) - @@@@@ Okej, den är fortfarande populär runt hela världen sedan många år men enligt mig är den för amerikansk. Jag säger inte att jag inte fattar skämten men jag tycker att dem ser ut att bara vara för amerikaner och inga andra... och dem löjliga lekarna som Dave visar gör programmet bara värre... Vote: Jay Leno Show (The Tonight Show with Jay Leno) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Svårt att välja mellan Jay Leno & Conan O'Brien, men det får bli Conan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Alla 3 är bra men det får bli Leno Tätt följd av O`brien med Letterman på släptåg.. tycker inte alls om han Redigerad 6 januari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Leno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Letterman. Leno är ingen bra, stör mig på att han läser texten under tvkameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Gillar alla men.. Vote:Jay Leno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag tycker att Conan får ryck ibland. Som en gång när jag bläddrade förbi TV4+ så stog han på bordet och gjorde tiger ljud. Redigerad 6 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag tycker att Conan får ryck ibland. Som en gång när jag bläddrade förbi TV4+ så stog han på bordet och gjorde tiger ljud. Haha, det är det jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Null Vote ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts