Fagerstrom Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nån som kan visa på en karta var garaget Wheel Arch Angel's ligger?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det syns med en skiftnyckelsymbol på in game kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 JAg bara frågar.Fick ingen med en karta när dom köpte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Den ligger i san fierro. det finns bara två st modställen och det är inte den närmast ens garage. det syns på kartan i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kan man modda bilar där? För mig går det inte. Jag hittade iallafall inget garage som gick att åka in i. Kollade runt hela byggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kan man modda bilar där? För mig går det inte. Jag hittade iallafall inget garage som gick att åka in i. Kollade runt hela byggnaden. Aaa de kan du, men bara med speciella bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Alla Wang Cars-bilar tex kan du modda där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Inte allla wang cars bilar. inte lowridern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej men den finns inte för alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Varför inte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vet inte.. Min polare har den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fan va sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nja, sjukt tycker jag inte det är. Är väl kanske bara nån bugg eller något liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den där lowridern är bara där ibland för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Dom tre bilar som jag har moddat i Weels Arche Angels är Jester,Elegy och Uranus Man kan modda lowriders i Loco Low Co i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Man kan modda lowriders i Loco Low Co i Los Santos. Vem har sagt någonting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts