Curly Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Måste du svära bara för det eller? Drog du upp en nästan två månader gammal tråd för att nån sa "fan"? Kom på att jag kan svara på det: Ja det gjorde du. Väldigt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Japp, använder. Vad är det som är så hemskt med det? Undvik alla betaltjänster och jobbiga personer, så är det inget fel alls. W0rd använder de bara för o typ.. skriva me syrran o så... e ingen lunar nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 VOTE: skjut björne eller vad han heter Bjarne tror jag han heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Lunar kan kyssa mig där bak, fyfan va töntigt. Jag känner på samma sätt för Playahead. Redigerad 27 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Lunar kan kyssa mig där bak, fyfan va töntigt. Jag känner på samma sätt för Playahead. Men vilket låter bäst då Playahead eller Lunarstorm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 VOTE: Ja med det suger. Jag skaffade en lunar och tänkte stänga av den... Jag glömde bort det :'( . Jag fortsatte ha det och har kvar den. Utan lunar hade jag inte träffat Sanna. (Jag vet att det är fånigt men jag bryr mig inte .) Men varför suger det då? du träffade ju en brud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Men vilket låter bäst då Playahead eller Lunarstorm? Två communtiys låter nog bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts