xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Min är borta Känner ingen som har, har alla på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 VOTE: Ja, men det suger grispenis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag gör , fast det suger har bara oseriösa gubbar som jg säger är präster osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja fast jag är aldrig inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: Nej. Känner mig missanpassad på communities... ...det suger inte, det är ett bra ställe att träffa folk på, men jag gillar ingenting som är gjort för den såkallade "dagens generation", med missbruk av smilisar, dagböcker, presentationer som man "sminkar", "prylar" osv. Allt känns så fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Här är den den gamla tråden iaf. Då blev det 55 Nej till Luderstorm och 46 Ja. Redigerad 6 januari, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 VOTE: skjut björne eller vad han heter Bjarne heter han. Vote: Ja, men det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote : Nej , för det suger som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Dessutom heter det använder inte andvänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har det och använder det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är inne när jag orkar men jag har d bara för att nästan inga jag känner har msn.. VOTE : JA men d suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote: Nej, för det suger som fan Har aldrig använt, kommer aldrig att använda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag använder det rätt mycket, men döm mig inte efter det, jag är oskyldig!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Älskar lunar finns inget bättre.. Inne minst 3 ggr om dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Älskar lunar finns inget bättre.. Inne minst 3 ggr om dagen... Jo, att träffa kompisarna på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jo, att träffa kompisarna på riktigt? Hahahha jag var så seriös.. har la bättre saker att göra än att dregla på lunar.. Ex fest .... Ha det så kul Looserstromare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote: Ja, men det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote: Ja, men det suger Fy fabian Kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vote; Nej, för det suger som fan! Lunar suger, GTAsajten äger! Måste du svära bara för det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Aldrig in my Lajf fjårtiz-gathering är inget för mig och typ alla gästboksinlägg: "heejj gummahn! Va görzz?? Puzzah!" Redigerad 27 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts