Add3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Vilka använder? Jag andvänder det men ganska sällan men det är ett bra sätt att comunisera(Stavning) med dom man inte har på sin msnlista. Vet att det finns en sån här tråd men några kanske har ändrat sig. Edit: Rättade till lite stavfel. Redigerad 5 januari, 2005 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 VOTE : Nej, för det suger som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 VOTE: skjut björne eller vad han heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja, men det suger. Gjorde en för länge sen, och använde det för att hålla kontakt med folk. Använder det inte nu längre men jag har kvar användaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Japp, använder. Vad är det som är så hemskt med det? Undvik alla betaltjänster och jobbiga personer, så är det inget fel alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Inne ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 VOTE: Ja med det suger. Jag skaffade en lunar och tänkte stänga av den... Jag glömde bort det :'( . Jag fortsatte ha det och har kvar den. Utan lunar hade jag inte träffat Sanna. (Jag vet att det är fånigt men jag bryr mig inte .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Nej det suger apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Japp, bra sett att hålla kontakten med kompisar man inet pratar så mycket med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote; Nej, för det suger som fan! Lunar suger, GTAsajten äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Japp, bra sett att hålla kontakten med kompisar man inet pratar så mycket med Mmm det gör jag med Vote: något mellan "Ja, självklart" och "Ja, fast det suger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Playahead äger Lunarstorm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nej det gör jag inte. Vet inte ens om jag har registrerat mig någon gång, men jag har ett svagt minne av att så kan vara fallet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja jag använder lunarstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ha ha ha, reggade mig nu kommer nog inte vara online mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: Japp självklart Bra sätt att hålla kontakt med gamla polare om man inte har deras msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har haft min lunar sen 2000. Vote: Ja, men det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: Ja, men det suger Dom flesta som inte har nåt socialt liv brukar väl hänga där. Alltså jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Japp, använder. Vad är det som är så hemskt med det? Undvik alla betaltjänster och jobbiga personer, så är det inget fel alls. presis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Är aldrig inne men Vote:Ja, men det suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts