Jump to content

X problem med firefox..

^MeTaNoLiC^
 Share

Recommended Posts

En kort fråga angående påhoppen mot MetoC7.

Varför ska ni hålla på och bråka med han? Låt han vara och sköt er själva, så länge han inte har skrivit i en Topic så ska ni FAN inte jävlas med honom.

han är somsagt 93a och kanske inte är lika välutbildade och "smarta" som ni, eller?

Tycker ändå att han är jävligt stark som orkar vara kvar på detta forum med allt som han fått stå ut med.

Om han inte vet hur en fjortis ser ut eller betéer sig så kan han fråga.

En till sak angående DIG (^MeTaNoLiC^)! Det är ju jävla moget att protestera mot "storbokstav" boten genom att sätta små punkter framför allt du skriver?.

Är du en sån som alltid ska komentera och protestera mot allt?

Sry för Off-Topic men blir bara så jävla irriterad på allt detta.

Hälsningar,

SlewME..

.jag har inte hoppat på MetoC7 i denna topic.. jag skapade denna topic ungefär samtidigt som han skapade en topic där han undrade vad en fjortis är.. så jag slog 2 flugor i 1 smäll och visade både en fjortis och mitt problem samtidigt..

jag skiter väl i om det är moget eller inte att skriva med liten bokstav i början.. jag har alltid skrivit med liten bokstav i datorsammanhang och kommer alltid att göra det...

du verkar inte riktigt rätt person att prata om att kommentera och protestera.. så hjälp mig med firefox eller håll käft :P

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.jag har inte hoppat på MetoC7 i denna topic.. jag skapade denna topic ungefär samtidigt som han skapade en topic där han undrade vad en fjortis är.. så jag slog 2 flugor i 1 smäll och visade både en fjortis och mitt problem samtidigt..

jag skiter väl i om det är moget eller inte att skriva med liten bokstav i början.. jag har alltid skrivit med liten bokstav i datorsammanhang och kommer alltid att göra det...

du verkar inte riktigt rätt person att prata om att kommentera och protestera.. så hjälp mig med firefox eller håll käft  :(

Inte?

§1. Man kan till och börja med skriva något som gör att folk förstår vad du pratar om dvs "MetoC7 här har du en förklaring på vad fjortis är etc".

§2. Det är aldrig fel att rätt till sina fel dvs växa upp och lära sig nya saker. När du blir lite äldre kan du inte bara shyffla bort allt nytt som dyker upp utan du måste lära dig att ge efter ibland, annars kommer det gå åt fanders för din del kan jag säga.

§3. Jo, jag om någon är rätt person.

- Jag sa vad jag tyckte om ditt påhopp eller vad man ska kalla det.

- Det sissta jag gjorde var väl ändå att protestera? :P

- Föredrar att hålla käften istället för att hjälap dig :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte?

§1. Man kan till och börja med skriva något som gör att folk förstår vad du pratar om dvs "MetoC7 här har du en förklaring på vad fjortis är etc".

§2. Det är aldrig fel att rätt till sina fel dvs växa upp och lära sig nya saker. När du blir lite äldre kan du inte bara shyffla bort allt nytt som dyker upp utan du måste lära dig att ge efter ibland, annars kommer det gå åt fanders för din del kan jag säga.

§3. Jo, jag om någon är rätt person.

- Jag sa vad jag tyckte om ditt påhopp eller vad man ska kalla det.

- Det sissta jag gjorde var väl ändå att protestera? :(

- Föredrar att hålla käften istället för att hjälap dig :P

§1. mjo.. men nu var det bara till MetoC7 så det räckte med att han fattade..

§2. sant.. men en sådan trivial sak som stor bokstav i början på ett inlägg på 1 forum på hela nätet tror jag inte spelar någon roll för min fortsatta framtid...

§3. ok..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor