m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha, undercover medlemm på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha, undercover medlemm på gtasajten Han vet ju inte hur det är att bli retad... Han är ju så kunglig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Funnylin vill varna folk, så han gör en medlem som ska irretera folk så att de gör dumma saker och förtjänar varningar... eller... inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Funnylin vill varna folk, så han gör en medlem som ska irretera folk så att de gör dumma saker och förtjänar varningar... eller... inte? I'm gonna whack the hell out of your source! btw: Jag och jag är def...ehh...jag menar jag och meto är definitvt inte samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 I'm gonna whack the hell out of your source! btw: Jag och jag är def...ehh...jag menar jag och meto är definitvt inte samma person. Eller varför inte du och Griimn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad kommer här näst Meto? Vad betyder Håller med till 100%!? eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Eller varför inte du och Griimn! Ähh...jag ska ringa Ebeeto så får han komma ner och utöva lite spanking mot alla konspirationsteoretiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok Meto, bra fråga, men när vi ändå håller på har jag också en fråga: vad betyder runka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok Meto, bra fråga, men när vi ändå håller på har jag också en fråga: vad betyder runka? Lägg ner! (Nu!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lägg ner! (Nu!) Ok Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det är ju fan ni som är omogna och barnsliga. Man föds inte med kunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ni som klankar på metoc7 dag in och dag ut är patetiska fjortisar ni själva. Ni påverkas bla. direkt av grupptryck, upprepar idiotiska saker som var för länge sedan och jag tror knappast ni föddes och sade "jag vet vad runka är!". Patetiska, mobbande fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ni som klankar på metoc7 dag in och dag ut är patetiska fjortisar ni själva. Ni påverkas bla. direkt av grupptryck, upprepar idiotiska saker som var för länge sedan och jag tror knappast ni föddes och sade "jag vet vad runka är!". Patetiska, mobbande fjortisar. Jag tror faktiskt att jag håller med. Vad har han gjort? (förutom att strunta i åldersgränsen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Bara för att han är yngre än er...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag tror faktiskt att jag håller med. Vad har han gjort? (förutom att strunta i åldersgränsen) Han har inte struntat i åldersgränsen: "Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Äntligen några som inte är lika omogna som i början som skriver. Säger som epix, man föds inte med kunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Han har inte struntat i åldersgränsen: "Alla som är under 13 år gamla får inte lämna någon indata på forumet. Undantag för de som registrerade sig innan den 1:a februari 2004. " Okej. Då har jag förstått fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det är ju fan ni som är omogna och barnsliga. Man föds inte med kunskap. Väldigt bra sagt. Stör mig på allt detta skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vad sjutton ar en "fjortis" for nagot? Folk verkar tycka valdigt olika om vad det ar. Fjortisar är personer som går runt med prislappen kvar på t.ex skorna och visa hur dyra dom är och tro att dom är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Www.susning.nu/fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts