MetoC7 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad sjutton ar en "fjortis" for nagot? Folk verkar tycka valdigt olika om vad det ar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 En sån som du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 En sån som du... Va? Men vad ar en san som jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är en som hänger på Lunarstorm hela dagarna... Röker för att vara cool... Och skriver lite fjortis aktigt, t ex: Azzå, typ, lixom och så andvänder dom ljud som "Daah"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Det är ett beteende. @Frenzy: Kunde inte beskriva det bättre. Lunarstorm är fjortisarnas högborg som alla vet. Redigerad 5 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 >> http://www.susning.nu/Fjortis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 En sån som du... Nu får ni ta och lägga ner för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Sådana som tror dom är coola när dom röker och dricker och annat Dom rökerliksom inte för att dem tycker det är gott. Och sen brukar dom också vara stöddiga och kaxiga mot andra. T.ex. säga att andra är töntar och sånt BTW: dem brukar ha mobiler och sitta och snacka högt och skratta åt andra saker förutom filmen under bio besök. Så tolkar jag en fjortis. Ehmm de flesta skriver också lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Fjortis: http://www1.snyggast.se/ul/0/3357840.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är ett beteende. @Frenzy: Kunde inte beskriva det bättre. Lunarstorm är fjortisarnas högborg som alla vet. Frenzy har inte skrivit i topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Frenzy har inte skrivit i topicen... Haha jag skrev fel, jag menade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Min uppfattning av fjortisar: sminka sig 50 lager, och försöka passa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Min uppfattning av fjortisar: sminka sig 50 lager, och försöka passa in. Inte i bland oss normala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hatar fjortisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Fjortis är inte ett beteende, det är en livsstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Metoc7 gör bort sig igen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Metoc7 gör bort sig igen ... Tror han kände sig lite bortglömd så han var tvungen att åreuppliva sin "Robinson-Robban" stämpel med en ny "Vad betyder"-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Tror han kände sig lite bortglömd så han var tvungen att åreuppliva sin "Robinson-Robban" stämpel med en ny "Vad betyder"-topic. Ungefär något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ungefär något sådant Tänk om Funnylin och MetoC7 är samma person. Fan vilken konspiration... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Tänk om Funnylin och MetoC7 är samma person. Fan vilken konspiration... Det skulle inte förvåna mig det minsta... Funnylin är så duktig jämt och det måste säkert kännas bra att få vara lite dum ibland... (no offense Meto...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts