Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Interesant Ja, jag vet! Återkommer om jag kommer på något pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Skulle aldrig berätta det här. Gjorde tabben att berättade det på en träning. Slutade med att hela skolan visste det. Nu vet den nya skolan det också. Skyssta kompisar man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Skulle aldrig berätta det här. Gjorde tabben att berättade det på en träning. Slutade med att hela skolan visste det. Nu vet den nya skolan det också. Skyssta kompisar man har. Det är fler som vet om det du inte yttrar dig om mårutro!! Redigerad 6 januari, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När jag var liten sket jag på mig i klassrmmet... DET var pinsamt... Fasst ingen fick veta om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Kan inte komma på ett pinsamt men det senaste dumma jag gjort (vilket är av många, många dumma saker): Jo, jag tänkte för en gångs skull städa min skrivbord där det står 3glas som det varit coca cola i på olika tillfällen och massa papper och massa gojs. Så, jag skulle flytta på mitt headset till mobilen men lyckas tappa (?!) det i ett glas cola.. yippy. Har också tappat mobilen i ett glas vatten förr.. Detta var dock den senaste dum-klassade saken... orkar inte gå bak till dom riktigt dumma Edit: Jovisst fan, jag kom på den ultimata!!! (pinsam). Jo, vi stod utanför klassrummet och pratade hela klassen inför en lektion. En kille kommer, lite småkaxig och puttar på mig. Inte fan va jag beredd på det så jag flyger (ehm.. ja nästan) med armarna rakt fram rakt på en tjejs bröst! Hon var ju också den enda i klassen som på den tiden fått det så det kändes jävligt arrangerat.. Istället blev hon småkär och ville dansa "tryckare" med mig hela tiden på ett disco. Som ni märker, detta var för länge, länge sedan. Gomorrn! Redigerad 6 januari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan inte komma på ett pinsamt men det senaste dumma jag gjort (vilket är av många, många dumma saker): Jo, jag tänkte för en gångs skull städa min skrivbord där det står 3glas som det varit coca cola i på olika tillfällen och massa papper och massa gojs. Så, jag skulle flytta på mitt headset till mobilen men lyckas tappa (?!) det i ett glas cola.. yippy. Har också tappat mobilen i ett glas vatten förr.. Detta var dock den senaste dum-klassade saken... orkar inte gå bak till dom riktigt dumma Edit: Jovisst fan, jag kom på den ultimata!!! (pinsam). Jo, vi stod utanför klassrummet och pratade hela klassen inför en lektion. En kille kommer, lite småkaxig och puttar på mig. Inte fan va jag beredd på det så jag flyger (ehm.. ja nästan) med armarna rakt fram rakt på en tjejs bröst! Hon var ju också den enda i klassen som på den tiden fått det så det kändes jävligt arrangerat.. Istället blev hon småkär och ville dansa "tryckare" med mig hela tiden på ett disco. Som ni märker, detta var för länge, länge sedan. Gomorrn! Sjlv har jag tappat den i ett glas med whiskey på midsommar.... Det var väl inget pinsamt att du landa med händerna där? Kan ju bara vart lite småtrevligt! (kanske iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Sjlv har jag tappat den i ett glas med whiskey på midsommar.... Det var väl inget pinsamt att du landa med händerna där? Kan ju bara vart lite småtrevligt! (kanske iallafall) För att gå i 4:an (4år sedan) så var det ganska pinsamt.. men visst, inte så dåligt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När jag var på Tyringedagarna så var det några som gjorde någon talangjaktsak så kastade dom ut godis så hoppade jag och en kompis upp på bordet,så råkade jag slå bort hans keps så märkte jag inte att han hade tagit den så sa jag åt några äldre ge hit den jävla kepsen.så sa dom tänker du sno den?så vände jag mig om så satt alla ner och alla glodde på mig....... En annan pinsam sak var när jag var på talangjakten på Tyringedagarna samma dag så var det en som kastade ut en ros så eftersom jag var längre än min kompis så nådde jag den...så sa alla så ooooo typ så när jg skulle sätta mig så ramlade jag typ av bordet........sen gav jag bort rosen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Samma fråga.. Och jag har redan skrivit varför jag tycker så... Bara för att man är member 10 på ett forum så är man inte bäst, kom ihåg det... Haha, lol! Har jag sagt (eller visat) att jag är bäst på något sätt eller? Det är bara något som forumets serienördar har hittat på, så cut the crap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Aha, nu kom jag på en ganska pinsam sak. Det var när jag sov över hos en kompis. Jag låg och drömde och helt plötsligt började jag skrika i sömnen. Både han, hans mamma och hans pappa vaknade. Edit; En till var på gympalektionen där jag fick till en riktig brakare Det kändes ganska pinsamt Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha, lol! Har jag sagt (eller visat) att jag är bäst på något sätt eller? Det är bara något som forumets serienördar har hittat på, så cut the crap... Kanske inte att du är bäst för att du är medlem #10 men att du på nåt sätt är värd ganska mycket när du gjorde en röstning om du var värd att bli hedersmedlem ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Inte pinsamt men lite klantigt och idiotiskt : när jag gick i 3an så innan vi skulle ha gympa så stog vi alltid och kastade sten på ett hus så kasta jag en sten rätt igenom en ruta HAhAHAAH alla såg mig ju sen på lektionen kom Vaktmästeran precis som en polis och tog mig till rektorn. rektorn bara afan du behöver inte betala hejdå ! Men sen slog jag isönder en ruta till fast det var meningen och det var inte på skoltid men den fick jag betala ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) En annan pinsam sak var hemma. Vi hade tänkt flytta och det var på visningsdagen. Och en timme innan visningen började så slog jag sönder en fönsterruta.(Det var inte meningen) Sen sprang jag upp i skogen och gömde mig för pappa Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 En gång så skulle jag ta en av mina tjejkompisar på rumpan, men då visade det sig vara en tjej som såg lika ut bakifrån men som jag aldrig sett förr. Det var lite pinsamt det, men samtidigt trevligt för hon såg inte dålig ut precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 En gång så skulle jag ta en av mina tjejkompisar på rumpan, men då visade det sig vara en tjej som såg lika ut bakifrån men som jag aldrig sett förr. Det var lite pinsamt det, men samtidigt trevligt för hon såg inte dålig ut precis. Haha vad sa hon´? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha vad sa hon´? Hon sa ingeting, hon såg bara förvånad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hon sa ingeting, hon såg bara förvånad ut. Hahah hon kanske var tänd på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Hahah hon kanske var tänd på dig Ja, det är ju inte så konstigt. Vem blir inte det? Redigerad 6 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 En gång så skulle jag ta en av mina tjejkompisar på rumpan, men då visade det sig vara en tjej som såg lika ut bakifrån men som jag aldrig sett förr. Det var lite pinsamt det, men samtidigt trevligt för hon såg inte dålig ut precis. Nåt liknande har hänt mig, men jag ska inte gå in på detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ja, det är ju inte så konstigt. Vem blir inte det? Jag bara om du liknar Alladin ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts