Jump to content

Pinsamheter

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jag och några kompisar skickade brev i klassen eller rättare sakt bara tre stycken. Min kompis skrev till en annan "Niklas vill knulla dig", han skriver tillbaka "Niklas är en kuk" och så visar dom det för mig så skriver jag "Andreas vill suga av dig" och så precis när jag sak ge det ser läraren mig och tar lappen och läser igenom den :">

återkommer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och några kompisar skickade brev i klassen eller rättare sakt bara tre stycken. Min kompis skrev till en annan "Niklas vill knulla dig", han skriver tillbaka "Niklas är en kuk" och så visar dom det för mig så skriver jag "Andreas vill suga av dig" och så precis när jag sak ge det ser läraren mig och tar lappen och läser igenom den :">

återkommer

Läste hon högt? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk om han hade gjort det :)

Vilken skam och vanära! :P

Jaaa :'(

Fast vadå kasnke inte så pinsamt. En sjua på vår skola råkade förstöra bena på biljardbordet :P

Alla bli skit sura på han, fast det var egentligen inte han som gjorde det...bara några minuter innan hade några gjort det och ställt upp det igen( :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin är en vampyr!

Vampyrer ska vara elaka!

Åh nej, här kommer han, FLY!

"The vampire EvilFunny, now known as Funny, has a human soul, but committed terrible crimes in the past. Seeking forgiveness and trying to redeem himself, he moves from www.iamevilitself.com to www.gtasajten.com, where he helps the downtrodden by thwarting the supernatural creatures that prey on them."

Edit: Glömde nämna att jag dessutom är en högt uppsatt medlemm av Illuminati(Strikt hemligt dock).

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"The vampire EvilFunny, now known as Funny, has a human soul, but committed terrible crimes in the past. Seeking forgiveness and trying to redeem himself, he moves from www.iamevilitself.com to www.gtasajten.com, where he helps the downtrodden by thwarting the supernatural creatures that prey on them."

Aha... Det är så det är! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan pinsamhet var när jag och min kompis (vi gick i 3:an) gick in på XXX hemma hos honom :P

En popup kommer upp och min kompis frågar vad han ska trycka, jag säger att han kan trycka ja. Vi fortsätter att surfa, sen hör vi hans mamma komma hem så vi stänger ner allt ;)

En vecka senare kommer det hem ett paket med porrbilder >_<

Hans mamma blir skitförbannad på han och han skyller på att det var mitt fel :rolleyes:

Och så nästa gång jag skulle sova hos honom satt vi vid matbordet och åt. Helt plöstligt börjar hans mamma ställa massor av frågar "Hur visste du att det fanns en sån sida" "är du inne där ofta". Och jag satt där och skämmdes utan att svara :">

Hon hade en såndär sträng tonn (stavning?) :(

Det var pinsamt :">

återkommer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan pinsamhet var när jag och min kompis (vi gick i 3:an) gick in på XXX hemma hos honom :P

En popup kommer upp och min kompis frågar vad han ska trycka, jag säger att han kan trycka ja. Vi fortsätter att surfa, sen hör vi hans mamma komma hem så vi stänger ner allt ;)

En vecka senare kommer det hem ett paket med porrbilder >_<

Hans mamma blir skitförbannad på han och han skyller på att det var mitt fel :rolleyes:

Och så nästa gång jag skulle sova hos honom satt vi vid matbordet och åt. Helt plöstligt börjar hans mamma ställa massor av frågar "Hur visste du att det fanns en sån sida" "är du inne där ofta". Och jag satt där och skämmdes utan att svara :">

Hon hade en såndär sträng tonn (stavning?) :(

Det var pinsamt :">

återkommer

Ungefär så för mig med...

Jag och min kompis var inne på XXX hos honom.

Nästa gång jag var där så sa hans mamma; Jag vet att det kan vara så där för småpojkar. Många vill se nakna flickor.

Typ så.

Jag gick i 2:an då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

,Jag gick typ i trean när jag och min kompis va inne på XXX. Vi kolls lite här och där...

Dan efter hade pappa varit inne på adresser man varit på (Där stod adress, datum, tid, hur länge man varit där)

Han fråga mig vad det var och jag sa att det var min kompis som gjorde det (:rolleyes:) men att vi endast va där i en minut, han svara:

Ni var där inne i 13 minuter...

hehe, inte kanske så pinsamt nu, men va det när man vi liten :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor