guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Lol, säga till om att inte förstöra och när man gör det så är det skräp! Vår lärare är scysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vår lärare är scysst Kom nyss på att jag gjorde samma sak fast hemma när jag ville testa en sån borr. Han sa till mig att vara försiktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag och några kompisar skickade brev i klassen eller rättare sakt bara tre stycken. Min kompis skrev till en annan "Niklas vill knulla dig", han skriver tillbaka "Niklas är en kuk" och så visar dom det för mig så skriver jag "Andreas vill suga av dig" och så precis när jag sak ge det ser läraren mig och tar lappen och läser igenom den :"> återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag och några kompisar skickade brev i klassen eller rättare sakt bara tre stycken. Min kompis skrev till en annan "Niklas vill knulla dig", han skriver tillbaka "Niklas är en kuk" och så visar dom det för mig så skriver jag "Andreas vill suga av dig" och så precis när jag sak ge det ser läraren mig och tar lappen och läser igenom den :"> återkommer Läste hon högt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Läste hon högt? Nej, han täntke göra det och alla dnra ville höra. Men han är inte lika elak som Funnylin så han gav oss bara en prick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej, han täntke göra det och alla dnra ville höra. Men han är inte lika elak som Funnylin så han gav oss bara en prick Tänk om han hade gjort det Vilken skam och vanära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej, han täntke göra det och alla dnra ville höra. Men han är inte lika elak som Funnylin så han gav oss bara en prick Haha "lika elak som funnylin" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha "lika elak som funnylin" Funnylin är en vampyr! Vampyrer ska vara elaka! Åh nej, här kommer han, FLY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Tänk om han hade gjort det Vilken skam och vanära! Jaaa :'( Fast vadå kasnke inte så pinsamt. En sjua på vår skola råkade förstöra bena på biljardbordet Alla bli skit sura på han, fast det var egentligen inte han som gjorde det...bara några minuter innan hade några gjort det och ställt upp det igen( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Funnylin är en vampyr! Vampyrer ska vara elaka! Åh nej, här kommer han, FLY! "The vampire EvilFunny, now known as Funny, has a human soul, but committed terrible crimes in the past. Seeking forgiveness and trying to redeem himself, he moves from www.iamevilitself.com to www.gtasajten.com, where he helps the downtrodden by thwarting the supernatural creatures that prey on them." Edit: Glömde nämna att jag dessutom är en högt uppsatt medlemm av Illuminati(Strikt hemligt dock). Redigerad 6 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 "The vampire EvilFunny, now known as Funny, has a human soul, but committed terrible crimes in the past. Seeking forgiveness and trying to redeem himself, he moves from www.iamevilitself.com to www.gtasajten.com, where he helps the downtrodden by thwarting the supernatural creatures that prey on them." Aha... Det är så det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 En annan pinsamhet var när jag och min kompis (vi gick i 3:an) gick in på XXX hemma hos honom En popup kommer upp och min kompis frågar vad han ska trycka, jag säger att han kan trycka ja. Vi fortsätter att surfa, sen hör vi hans mamma komma hem så vi stänger ner allt En vecka senare kommer det hem ett paket med porrbilder Hans mamma blir skitförbannad på han och han skyller på att det var mitt fel Och så nästa gång jag skulle sova hos honom satt vi vid matbordet och åt. Helt plöstligt börjar hans mamma ställa massor av frågar "Hur visste du att det fanns en sån sida" "är du inne där ofta". Och jag satt där och skämmdes utan att svara :"> Hon hade en såndär sträng tonn (stavning?) Det var pinsamt :"> återkommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 En annan pinsamhet var när jag och min kompis (vi gick i 3:an) gick in på XXX hemma hos honom En popup kommer upp och min kompis frågar vad han ska trycka, jag säger att han kan trycka ja. Vi fortsätter att surfa, sen hör vi hans mamma komma hem så vi stänger ner allt En vecka senare kommer det hem ett paket med porrbilder Hans mamma blir skitförbannad på han och han skyller på att det var mitt fel Och så nästa gång jag skulle sova hos honom satt vi vid matbordet och åt. Helt plöstligt börjar hans mamma ställa massor av frågar "Hur visste du att det fanns en sån sida" "är du inne där ofta". Och jag satt där och skämmdes utan att svara :"> Hon hade en såndär sträng tonn (stavning?) Det var pinsamt :"> återkommer Ungefär så för mig med... Jag och min kompis var inne på XXX hos honom. Nästa gång jag var där så sa hans mamma; Jag vet att det kan vara så där för småpojkar. Många vill se nakna flickor. Typ så. Jag gick i 2:an då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ungefär så för mig med... Jag och min kompis var inne på XXX hos honom. Nästa gång jag var där så sa hans mamma; Jag vet att det kan vara så där för småpojkar. Många vill se nakna flickor. Typ så. Jag gick i 2:an då Haha, Hur visste hon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha, Hur visste hon det? Tryckte ner den där saken så man får se vilka sidor man gått in på... vi hade varit inne på www.knulla.com så hon förstod nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vuxna vet mer än vad man tror Ungefär samma sak hände mig, fast då var jag och en kompis hos mig och så gick vi runt och kollade.. vart inte speciellt kul då, man fattade inget pga det var på engelska Och morsan hittade det i dropdown-menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vilken tur man har, mina föräldrar vet knappt hur man sätter på en dator, jag kan surfa på alla möjliga sidor utan att...ehm...nu håller jag på att få storhetsvansinne här, ni får ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vilken tur man har, mina föräldrar vet knappt hur man sätter på en dator, jag kan surfa på alla möjliga sidor utan att...ehm...nu håller jag på att få storhetsvansinne här, ni får ursäkta. Vi ursäktar dig Nej. nu ska jag gå på toaletten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 ,Jag gick typ i trean när jag och min kompis va inne på XXX. Vi kolls lite här och där... Dan efter hade pappa varit inne på adresser man varit på (Där stod adress, datum, tid, hur länge man varit där) Han fråga mig vad det var och jag sa att det var min kompis som gjorde det () men att vi endast va där i en minut, han svara: Ni var där inne i 13 minuter... hehe, inte kanske så pinsamt nu, men va det när man vi liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nej. nu ska jag gå på toaletten Interesant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts