Jump to content

Pinsamheter

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 86
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Satt vid datorn och skulle dricka varm oboy.

Spiller oboyen så jag slår till handen på hårdisken, så sladdarna till musen + tangentbordet flyger ner på golvet, samtidigt sitter jag bara i morgonrock så lille Mini Emil får sig en bränning, jag hör hur låtsasmamma ropar (kl 04.30) på morgonen; "EMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL, VAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DUUU?".

Jag svarar med ett "Ehrm, inget. Ramlade ur sängen."

Jag lägger mig igen med en bränd tjosan-vittan och sover vidare. Kuligt. :lol: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt vid datorn och skulle dricka varm oboy.

Spiller oboyen så jag slår till handen på hårdisken, så sladdarna till musen + tangentbordet flyger ner på golvet, samtidigt sitter jag bara i morgonrock så lille Mini Emil får sig en bränning, jag hör hur låtsasmamma ropar (kl 04.30) på morgonen; "EMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL, VAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DUUU?".

Jag svarar med ett "Ehrm, inget. Ramlade ur sängen."

Jag lägger mig igen med en bränd tjosan-vittan och sover vidare. Kuligt.  :lol:  :'(

... Det förklarar varför man INTE ska äta eller dricka vid datorn :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... Det förklarar varför man INTE ska äta eller dricka vid datorn  :lol:

Tihi, tur att det var längesen nu då.

En till sak, när jag var på HLO Gävle (It café) så råkade jag kliva på en sladd, så hela HLOs lineups datorer la av. Hahahahahahaha, vilka minnen.

Fast det var på warmupen men endå. :) tihi :P

edit: Glömde volymen på en gång och ventrilo på, så hade mamma trott att datorn pratat med sig själv. Lewl :P

Redigerad av Gta_idioten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tihi, tur att det var längesen nu då.

En till sak, när jag var på HLO Gävle (It café) så råkade jag kliva på en sladd, så hela HLOs lineups datorer la av. Hahahahahahaha, vilka minnen.

Fast det var på warmupen men endå. :P tihi :lol:

Tänk om du hade gjort det liiiite senare :P

En kompis gjorde en pinsam sak på hockeyträningen förra säsongen...

Under träningen så sket han på sig och fick gå av isen :) I omklädningsrummet garvade man bara åt honom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina skithäftiga strandglasögon låg på skrivbordet så skulle slänga bort de till sängen.... brevid mig har jag ett STORT glas mjölk (cola'n tog slut).... hörlurssladden fastnar i det å drar ner det över tangentbordet, som blir en simbassäng.... tangentbordet dras oxå ner på golvet å alla knappar flyger åt helvete.... har inte funkat sen dess :lol: så använder mitt gamlsa skräptangentbord...

inte det pinsammaste jag gjort eftersom inga var där och såg det... men tänkte det var värt att berätta.... för övrigt så fastnar hörlurssladden i allt möjligt skitofta så d dras ner i golvet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina skithäftiga strandglasögon låg på skrivbordet så skulle slänga bort de till sängen.... brevid mig har jag ett STORT glas mjölk (cola'n tog slut).... hörlurssladden fastnar i det å drar ner det över tangentbordet, som blir en simbassäng.... tangentbordet dras oxå ner på golvet å alla knappar flyger åt helvete.... har inte funkat sen dess :lol: så använder mitt gamlsa skräptangentbord...

inte det pinsammaste jag gjort eftersom inga var där och såg det... men tänkte det var värt att berätta.... för övrigt så fastnar hörlurssladden i allt möjligt skitofta så d dras ner i golvet...

Vad är pinsamt? Misstag kan alla göra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, äntligen en topic som passar mig, jag gör pinsamheter/Klantigheter hela tiden.

1 : Jag gick/halvsprang in i ett räcke med min bildskärm när jag skulle bära in den i våran lägenhet, den totalpajade :lol:

2 : Smet från gympan på kissa paus, gjorde mina behov och så skulle jag ta papper, jag tog tag i pappret och drog till, då snurrade pappersrullen av och rätt ner i toan där jag hade pissat. Jag kutade ur omklädningsrummet och hoppades ingen skulle misttänka mig.

Sen har jag gjort en maaaaassa grejer till, återkommer senare när jag orkar skriva mera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni tycker nog inte det är roligt, men jag skäms fortfarande över det. var för typ en månad sen på skolan när vi skulle byta ett däck på en saab, så skulle jag använda manual däckmaskinen första gången och då tryckte jag för dåligt på däcket så maskinen slet sönder äcket så det blev en lång "korv" typ :'(

en annan gång när jag skulle borra upp gängor i ett metall stycke och då sa läraren "förstör nu inte gäng veven" och efter jag skruvat en stund och gissa vad som hände :'( tur att läraren var förstående och sa "nåja, clas ollson skräp, sånt kan hända alla" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor