Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men man får ju nummer i ordning efter man registrerar sig... det slumpas ju inte direkt... det är ju ett mönster Fast om man raggar sig nu kan man inte få 56 eller något så när det är ganska höga ID som 7564 så är den medlem ganska ny. Har jag förklarat rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jo, jo högre nummer desto nyare är man. Fast detta har INGENTING med hur många medlemmar vi är på gtasajten som Hultenius har förklarat så många gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Jo, jo högre nummer desto nyare är man. Fast detta har INGENTING med hur många medlemmar vi är på gtasajten som Hultenius har förklarat så många gånger.. Det är bara 5 689 medlemmar ... Så det kan inte vara så Mitt är ju 7 761... Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Detta är en tråd om vad som man gjort som äör mest pinsamt och ni pratar om medlems nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är bara 5 689 medlemmar ... Så det kan inte vara så Mitt är ju 7 761... Bannade och borttagna räknas inte till medlemsantalet men har väl fortf ett unikt nummer... right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Detta är en tråd om vad som man gjort som äör mest pinsamt och ni pratar om medlems nummer @Upson; Vet inte Jaja, slutdiskuterat om Member No. Tillbaka till ämnet... Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Så fort jag gör något pinsamt, låter jag mörda alla vittnen och öppnar aldrig min käft om händelsen igen! Återkommer om jag kommer på något pinsamt jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Så fort jag gör något pinsamt, låter jag mörda alla vittnen och öppnar aldrig min käft om händelsen igen! Återkommer om jag kommer på något pinsamt jag gjort. Mördar med dina vampyr-tänder? Argh, läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Satt vid datorn och skulle dricka varm oboy. Spiller oboyen så jag slår till handen på hårdisken, så sladdarna till musen + tangentbordet flyger ner på golvet, samtidigt sitter jag bara i morgonrock så lille Mini Emil får sig en bränning, jag hör hur låtsasmamma ropar (kl 04.30) på morgonen; "EMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL, VAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DUUU?". Jag svarar med ett "Ehrm, inget. Ramlade ur sängen." Jag lägger mig igen med en bränd tjosan-vittan och sover vidare. Kuligt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Samma fråga.. Och jag har redan skrivit varför jag tycker så... Bara för att man är member 10 på ett forum så är man inte bäst, kom ihåg det... W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Satt vid datorn och skulle dricka varm oboy. Spiller oboyen så jag slår till handen på hårdisken, så sladdarna till musen + tangentbordet flyger ner på golvet, samtidigt sitter jag bara i morgonrock så lille Mini Emil får sig en bränning, jag hör hur låtsasmamma ropar (kl 04.30) på morgonen; "EMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL, VAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DUUU?". Jag svarar med ett "Ehrm, inget. Ramlade ur sängen." Jag lägger mig igen med en bränd tjosan-vittan och sover vidare. Kuligt. :'( ... Det förklarar varför man INTE ska äta eller dricka vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) ... Det förklarar varför man INTE ska äta eller dricka vid datorn Tihi, tur att det var längesen nu då. En till sak, när jag var på HLO Gävle (It café) så råkade jag kliva på en sladd, så hela HLOs lineups datorer la av. Hahahahahahaha, vilka minnen. Fast det var på warmupen men endå. tihi edit: Glömde volymen på en gång och ventrilo på, så hade mamma trott att datorn pratat med sig själv. Lewl Redigerad 5 januari, 2005 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Tihi, tur att det var längesen nu då. En till sak, när jag var på HLO Gävle (It café) så råkade jag kliva på en sladd, så hela HLOs lineups datorer la av. Hahahahahahaha, vilka minnen. Fast det var på warmupen men endå. tihi Tänk om du hade gjort det liiiite senare En kompis gjorde en pinsam sak på hockeyträningen förra säsongen... Under träningen så sket han på sig och fick gå av isen I omklädningsrummet garvade man bara åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 En kompis gjorde en pinsam sak på hockeyträningen förra säsongen... Under träningen så sket han på sig och fick gå av isen I omklädningsrummet garvade man bara åt honom Det här är nätet, ingen vet vem du är. Varför skylla på din kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det här är nätet, ingen vet vem du är. Varför skylla på din kompis? Det var min kompis, han heter Alexi och går i paralellklassen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mina skithäftiga strandglasögon låg på skrivbordet så skulle slänga bort de till sängen.... brevid mig har jag ett STORT glas mjölk (cola'n tog slut).... hörlurssladden fastnar i det å drar ner det över tangentbordet, som blir en simbassäng.... tangentbordet dras oxå ner på golvet å alla knappar flyger åt helvete.... har inte funkat sen dess så använder mitt gamlsa skräptangentbord... inte det pinsammaste jag gjort eftersom inga var där och såg det... men tänkte det var värt att berätta.... för övrigt så fastnar hörlurssladden i allt möjligt skitofta så d dras ner i golvet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mina skithäftiga strandglasögon låg på skrivbordet så skulle slänga bort de till sängen.... brevid mig har jag ett STORT glas mjölk (cola'n tog slut).... hörlurssladden fastnar i det å drar ner det över tangentbordet, som blir en simbassäng.... tangentbordet dras oxå ner på golvet å alla knappar flyger åt helvete.... har inte funkat sen dess så använder mitt gamlsa skräptangentbord... inte det pinsammaste jag gjort eftersom inga var där och såg det... men tänkte det var värt att berätta.... för övrigt så fastnar hörlurssladden i allt möjligt skitofta så d dras ner i golvet... Vad är pinsamt? Misstag kan alla göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha, äntligen en topic som passar mig, jag gör pinsamheter/Klantigheter hela tiden. 1 : Jag gick/halvsprang in i ett räcke med min bildskärm när jag skulle bära in den i våran lägenhet, den totalpajade 2 : Smet från gympan på kissa paus, gjorde mina behov och så skulle jag ta papper, jag tog tag i pappret och drog till, då snurrade pappersrullen av och rätt ner i toan där jag hade pissat. Jag kutade ur omklädningsrummet och hoppades ingen skulle misttänka mig. Sen har jag gjort en maaaaassa grejer till, återkommer senare när jag orkar skriva mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ni tycker nog inte det är roligt, men jag skäms fortfarande över det. var för typ en månad sen på skolan när vi skulle byta ett däck på en saab, så skulle jag använda manual däckmaskinen första gången och då tryckte jag för dåligt på däcket så maskinen slet sönder äcket så det blev en lång "korv" typ :'( en annan gång när jag skulle borra upp gängor i ett metall stycke och då sa läraren "förstör nu inte gäng veven" och efter jag skruvat en stund och gissa vad som hände :'( tur att läraren var förstående och sa "nåja, clas ollson skräp, sånt kan hända alla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 tur att läraren var förstående och sa "nåja, clas ollson skräp, sånt kan hända alla" Lol, säga till om att inte förstöra och när man gör det så är det skräp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts