Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja, vad är det pinsammaste du gjort? Själv kommer jag inte på något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 att jag läste denhär tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 att jag läste denhär tråden... Vadå då? Nånting fel? Om nånting är fel så ursäktar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Vadå då? Nånting fel? Om nånting är fel så ursäktar jag. nej, men när jag kollade så kom syrran förbi och trodde jag kollade på pr0n när hon såg din avatar.. EDIT: Det pinsammaste jag gjort var när den andra syrran hittade en sak i mitt rum, fast det ska vi inte ta upp när det finns småtomtar små barn här.. Redigerad 5 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vadå då? Nånting fel? Om nånting är fel så ursäktar jag. Jag tycker inte att det är något fel, men jag tror inte så många vill avslöja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 nej, men när jag kollade så kom syrran förbi och trodde jag kollade på pr0n när hon såg din avatar.. LoL! Men hur f*n kan hon få det till pr0n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 LoL! Men hur f*n kan hon få det till pr0n? Hon såg den ganska snabbt, jag scrollade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Jag tycker inte att det är något fel, men jag tror inte så många vill avslöja det. Vissa kanske vill... Det är ju ändå på internet och jag antar att det inte är så många som känner varandra? @GTaJäGaRen; Aha... På så vis Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 att jag läste denhär tråden... Vad är det ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad är det ditt problem? Samma fråga.. Och jag har redan skrivit varför jag tycker så... Bara för att man är member 10 på ett forum så är man inte bäst, kom ihåg det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kommer tillbaka när jag tänkt klart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Samma fråga.. Och jag har redan skrivit varför jag tycker så... Bara för att man är member 10 på ett forum så är man inte bäst, kom ihåg det... Nej, men det är status Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Bara för att man är member 10 på ett forum så är man inte bäst, kom ihåg det... Vad är ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Nej, men det är status Knappast.. Snarare nördigt att göra en sån stor sak av att man registrerade sig en viss tid.. Upson: Vad är DITT problem? Redigerad 5 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Knappast.. Snarare nördigt att göra en sån stor sak av att man registrerade sig en viss tid.. Upson: Vad är DITT problem? Mitt problem är att du tycker att Arman gör en stor sak av av vara nr 10 när han frågade vad ditt problem var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men fan vad ni gnäller på Jägarn. Bara för att ni inte kan hacka på Meto just nu behöver ni inte rota upp en annan person att gnälla på. T: Jag gör aldrig pinsamheter. Om jag nu skulle lyckas förtränger jag det på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Men fan vad ni gnäller på Jägarn. Bara för att ni inte kan hacka på Meto just nu behöver ni inte rota upp en annan person att gnälla på. T: Jag gör aldrig pinsamheter. Om jag nu skulle lyckas förtränger jag det på en gång. Håller med till 100%!!! Bara för att Meto inte har sagt nåt dumt i den här topicen... T: Ok Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad betyder Member Nr. 10?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad betyder Member Nr. 10?? Det är bara ens unika ID nummer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men man får ju nummer i ordning efter man registrerar sig... det slumpas ju inte direkt... det är ju ett mönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts