P-C Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Självfallet, gör du det bara regelbundet och svettas lite så räknas det. W0w! är jag 1337 nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Spelar gura minst fyra timmar om dagen (vanligtvis runt sex timmar), så lite träning får man nog av det. Om det gills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Spelar gura minst fyra timmar om dagen (vanligtvis runt sex timmar), så lite träning får man nog av det. Om det gills. Såklart Du får tjocka fingrar av att spela gura + Jag spelar trummor det räknas också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Såklart Du får tjocka fingrar av att spela gura + Jag spelar trummor det räknas också Lite mer ansträngande med trummor än gura iofs. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Spelar gura minst fyra timmar om dagen (vanligtvis runt sex timmar), så lite träning får man nog av det. Om det gills. Räknas onani också då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lite mer ansträngande med trummor än gura iofs. =/ Joo =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Räknas onani också då eller? Om man ägnar 18 timmar per dygn åt det som du gör, ja visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Om man ägnar 18 timmar per dygn åt det som du gör, ja visst. MAn får ju muskler =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) MAn får ju muskler =) Iofs får man större runkmuskel av att spela gura än att runka... (om du inte runkar jävligt mycket vill säga) T: går Fotboll, Innebandy, Muskelpump (om det räknas som sport) Redigerad 7 januari, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Iofs får man större runkmuskel av att spela gura än att runka... Beror på hur stor snase man har och hur fort man gör det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Utövar: Golf Har utövat: Fotboll, Innebandy, Tennis, Fridrott, Pingis och gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Säg som mig: Allt som man gör relativt regelbundet och som man svettas lite av, är en sport! btw: Fast kanske har den här tråden spårat ut lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ser det ut som jag bryr mig? Nej ser det ut som jag bryr mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nej ser det ut som jag bryr mig ? Jag vill va me... Ser det ut som om jag bryr mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag vill va me... Ser det ut som om jag bryr mig? Hahaha nej funny Ser det ut som jag bryr mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hahaha nej funny Ser det ut som jag bryr mig ? Stop the bullshit! Ser det ut som jag bryr mig? T: Utövar ingen sport. Förutom att moderera forumet då förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Slap är en spelteknik på elbas där man slår ned med tummen och knäpper upp med pekfinger och långfinger på strängarna. Det blir ett väldigt speciellt ljud och är ruggigt fett om man kan det. Vill du höra slap så låna någon platta med Bootsy Collins eller Larry Graham från Weather Report. Det kan min pappa spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ibland skriver jag på tangentbordet så ruskigt fort att svetten börjar rinna ner för pannan. Det är nog den enda sporten jag sysslar med för tillfället(Eller inte riktigt...ibland använder jag min styrketräningsmaskin också...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts