Arman Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fotboll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Innebandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 None... ska lätt börja med folkrace (om det nu räknas som sport) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hockey hockey hockey i åsele ik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Gått på fotboll, innebandy, hockey(kort karriär här) och pingis. (btw, så finns det redan minst en sån här tråd.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har lirat: Tennis Golf Fotboll spelar nu trummor och går på gym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Öhm, gick på fotboll -96 nångång, men slutade för att det sög totalt. Nu gör jag inte så mkt, brukar köra "stubbrace" med nån av skrotbilarna man har ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Gått i innebandy basket gick ganska länge går inte in någon sport längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Luftgevär & Luftpikkadoll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Aikido =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Utövar: Pingis Fotboll HAR utövat: Luftgevärsskytte (1995-2002). Bugg? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hmm få se nu..... gått på: *tennis *gymnastik(när jag var liten) *innebandy(en träning ) *kan inte komma på vad som kan tänkas stå här :"> Går på: *fotboll *skateboard *snowboard *bandy(alla fattar väl att jag menar på is? inte? Då kan jag berätta att innebandy utövas INNOMHUS och bandy utövas UTOMHUS på IS ) *golf * utövar vissa sporter utan att vara med i något lag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har tränat fotboll i ca 10 år, har även tränat bandy. Men har lagt av med båda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Golf. Sport är enligt mig det mest meningslösa man kan hålla på med. Jag säger det inte för att jag är lat, utan för att jag inte tror på tävlingskonceptet, varför golf passar mig bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har gått i; Innebandy Går i; Cykling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JAg går i boxning och karate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 INNEBANDY såklart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Räknas att sitta upp till tre på nätterna o spela cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Räknas att sitta upp till tre på nätterna o spela cs? Nope, sorry! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Räknas att sitta upp till tre på nätterna o spela cs? Självfallet, gör du det bara regelbundet och svettas lite så räknas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts