Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Jag går på hockey, gick på fotboll förut men jag slutade... Vilka går ni på? Edit; Har gått 1 träning på innebandy också Edit2; Ojdå, glömde ju tennisen men den har man ju slutat med... Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag åker skateboard, spelar fotboll & spelade hockey förut, men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Räknas kampsporter som en sport? Isåfall så går jag på karate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ingen, orka Gick på fotboll -94, sen luftgevär/salongsgevär för typ 3 år sen. Har troligen glömt nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har gått på : Teakwondo (stavning ?) Innebandy Brottning Sen vettefan... säket någon ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Räknas kampsporter som en sport? Isåfall så går jag på karate. Kamp-Sport Ja det räknas 100 posts!! Detta ögonblick har jag längtat efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Gått på? Varit och tittat på, då eller...hehe Sporter jag har utövat: Fotboll Innebandy Pingis Ehm...säkert något mer också... Utövar inget just nu, det har jag blivit allt för lat för, nu i äldre dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hm, ramlar på skateboard:en då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har gått på fotboll, innebandy och brottning. Men slutade på innebandyn för att tränarn var dum i huvudet. Sedan på fotbollen för att tränaren sa till mig att han tyckte att jag skulle lägga av. Hur stor lust har man då och fortsätta om tränarn säger så? Sedan på brottningen. Det vet jag faktiskt inte. Var dålig. Det var väl anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Tränat Taekwondo, Fotboll, Pingis och Brottning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Går på hockey och har gått på fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Gick på fotboll när jag var 6 år! Spelar fotboll o bandy med polarna istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Gills det att springa ifrån säkerhetsvakter?? isf trännar jag ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Spelar fotboll, är målvakt. Spelade utebandy när jag var mindre, annars ar jag inte sysslat med nån annan sport är fotboll(men givetvis har jag kört "på skoj" typ pingis och handboll.) EDIT: Wow, min 1000:e post efter lite mer än 2 år på forumet. du får mig att kännas som en dålig människa, 1 332 posts på lite mer än ett år. Har utövat fotboll i 4år, kung-fu i 2år. Är för tillfället fri, orkar inte stressen och sen är min fot dålig.. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har aldrig gått åp någon sport... Jag körde lite fäktning ett tag men slutade för det var så j***a tråkigt... Jag spelar ofta fotboll, men har aldrig spelat i lag... testade, men det fungerade inte..... Men jag spelar ofta fotboll i skolan och sådär.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag gåt inte på något för nuvarande. Men jag har gått på: -Fotboll -Pingis -Friidrott -Gymnastik Säkert något mer som jag inte kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har utövat: Innebandy(5 år) Jiu-Jitsu(2 träningar ) Fotboll(7 träningar) Kan inte minnas nåt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Musik är min sport ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Bowling Spelar i highrollers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts