Niklas__90 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har fastnat på flygskolan. vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Sorry att jag psykade ut förut :"> Redigerad 5 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad är det du fastnat på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas__90 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 När man ska flyga igenom ringar och sen landa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad är det du inte klarar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Se innifrån planet. ta det lugnt man behöver inte ha guld direkt. vad är det för plan man flyger med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas__90 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jg vet inte hur jag ska göra ska jag styra med spaken eller R2 o L2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Styr med det du känner går bäst. Jag styrde med båda vid olika tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas__90 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Okej men jag suger på att landa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ta det bara lungt när du ska landa. Fäll ut landningsställen och håll inne fyrkant så planet bromsas, sen håller du bara rak kurs mot landningsbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas__90 Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Okej tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts