Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vice City funkar inte för mig , det ett köpt , jag har läst och sett att min dator klarar av spelet men det går inte vad är fel?? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mitt pajade också för några månader sen ... men det visade sig vara fel på ps2an så jag fick en ny i julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mitt pajade också för några månader sen ... men det visade sig vara fel på ps2an så jag fick en ny i julklapp Men ja har på dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Testa några andra spel och se om dem funkar. Kanske är fel på ngt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Testa några andra spel och se om dem funkar. Kanske är fel på ngt annat? Nepp allt utom Vice City funkar , vill så gärna modda :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Leta efter repor på skivan.. "REpOrJäGaReN" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nepp den är repfri som en "repstege utan rep" :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nepp den är repfri som en "repstege utan rep" :'( Som trä alltså? För det blir ju trä kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Som trä alltså? För det blir ju trä kvar. Kanske inte men det är inga repor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har du senaste DirectX? Beskriv vad som händer när du försöker starta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Har du senaste DirectX? Beskriv vad som händer när du försöker starta spelet. Jo jag har senaste , jag provar och instalerar om nu EDIT : Jag har nu instalerat spelet igen ...... nu blir det spännande här Redigerad 5 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Sorry för dubbel post men , nu funkar spelat bra men jag har tyvärr lånat det och han vill snart ha tillbaka det , kan man spela utan skiva på något sätt .... ja vill inte snacka warez och få varningar och bli bannad :'( vill bara kunna spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men ja har på dator Woops, glömde fråga... my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts