AlexXx91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Jag har problem med mitt grafik-kort.. (Voodoo2)... problemet är att jag inte vet hur jag ska göra för att det ska fungera.. jag har installationsdiscen men den är bara till windows Nt 40 ... så jag undrar om nån vet var man kan få tag på originalinstallationen för Voodoo två på windows 98... *edit* Har lyckats nu!! Redigerad 5 januari, 2005 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Lycka till säger jag bara. Kortet är gammalt som gatan och företaget har gått i konkurs. Edit: Vet inte ens om det går att installera med 98. Redigerad 5 januari, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Köp ett nytt så kan du spela nya spel , om du inte kan det . man får ett ganska bra för under tusingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts