R2D2 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nog går det att spela upp musik med det också.. Fast det är inget som jag rekomenderar, själv använder jag iTunes. Jag vet att det går att spela musik. Men någon vidare överblick över musiken ger den inte. Bättre alternativ är Foobar, eller iTunes om man inte är ett "tweak-freak"- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lätt Windows Media Player.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag spelar musik i Musicmatch och.. jag spelar inga filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Winamp is teh leet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 winamp det enda rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 winamp/iTunes. Lyssnar för tillfället endast på björnradio (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vote: Vet inte Alltid Winamp till musik och alltid WMP till filmer och småklipp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts