kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vet faktiskt inte vilket jag gillar mest. Jag använder båda programen men vet inte riktigt Vote: Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote;Windows media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Vet intö Har inte haft winamp länge, så jag kan inte bestämma mig... jag gillar dock inte att använda media player när man spelar upp låtar... det ska vara litet och enkelt... då använder jag antingen real player eller winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote : Winamp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 För musik är Winamp bäst, gäller det film diggar jag VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote:Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Winömp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Beror ju på vad man ska göra. Winamp: Musik WMP (classic såklart): Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Beror ju på vad man ska göra. Winamp: Musik WMP (classic såklart): Film Håller med där, brukar kolla på film i WMP Men brukar också lyssna i WMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Vote: Vet inte. Har haft Windows Media Player längre än Winamp. Med Windows Media Player är det lättare att se film och med Winamp är det lättare att lyssna på musik, tycker jag iaf. Redigerad 5 januari, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 X vote: Winamp WMP går inte att använda till någonting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hmm, winamp är bättre på musik, och wmp är bättre för film(även om det inte är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hur kan ni kolla film i WMP? Det funkar ju aldrig för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 jag tycker iTunes för musik och MPlayer för film så.... Det blir... WINAMP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Windows Media Player! Mitt winamp var så jäkla segt när jag hade lagt in massor musik i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Winamp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Windows media player. Det går i alla fall att använda till nåt (spela upp filmer). Winamp duger ju inte till nåt. Redigerad 5 januari, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 WMP helt klart Winamp är rörigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag kör Winamp 5. WMP är bara skit i min mening, alldeles för strt och fult, med en massa reklam och skit inkluderat. Att den ska hålla på att hämta och skicka information från internet är också helt idiotiskt, en mediaspelare ska vara just en mediaspelare, inget annat. För video använder jag MPC (MediaPlayer Classic), eller M Player eftersom att de är snabba, bra på det de ska göra (spela film, och i vissa fall musik) och inte är fulla av reklam och annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Windows media player. Det går i alla fall att använda till nåt (spela upp filmer). Winamp duger ju inte till nåt. Nog går det att spela upp musik med det också.. Fast det är inget som jag rekomenderar, själv använder jag iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts