009 Me rätt o spela Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Snälla kan någon lägga upp en länk till en guide med foton hur man öppnar och fixar sitt ps2 med laserproblem, har för mig jag sett det. Jag har redan sökt men hittade inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Här: Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...03&hl=Öppna+ps2 & http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...11&hl=Öppna+ps2 Du kan inte ha sökt bra. EDIT: Har fixat så första länken funkar nu också. Redigerad 5 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men ingen av dom förklarar med bilder hur jag ska göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men ingen av dom förklarar med bilder hur jag ska göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men ingen av dom förklarar med bilder hur jag ska göra!! Vad är det du vill veta? Jag har gjort det, ända felet var att jag råkade rycka loss "Cd enheten". Annars gick det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Som många gånger är sagt, är det fel på lasern är det oftast billigare att köpa en ny maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts