Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hehe, filmade just spökbilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag ska genast anteckna det med min stora penna i min stora bok med stora bokstäver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kanon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vem bryr sig? Det finns ju redan en film om den ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Onödig tråd? Svar: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vem bryr sig? Det finns ju redan en film om den ändå. Nej nu finns det två.. eller ja det finns tre nu, för jag gjorde 2 st =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nej nu finns det två.. eller ja det finns tre nu, för jag gjorde 2 st =) Lägg upp den här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Lägg upp den här då? Jo jag skulle gärna lägga upp dem här.. men har ingenstans att ladd upp.. filmade även en polisbil som körde på 2 hjul jävligt länge..hehe han bara åkte runt på 2 hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Silentwhisper?? Eller gör ett account på freewebs o lägg bara upp filen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Silentwhisper?? Eller gör ett account på freewebs o lägg bara upp filen där. Silentwhisper är ju för bilder har testat med ett account på freewebs men nej de ville inte funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Gtajägaren la upp detta i min tråd om just detta problem Klicka här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Fungerande sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Sidan kan inte hittas står det när jag försöker öppna länken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag vill se filmerna!!! Jag har inte sett spökbilen när jag har spelat.. bara genom en nerladdad film.. Jag såg den där "spöksvävaren" men den var inte så creepy.. Den kör utan chafför mitt på dagen. kändes mer som en bugg för den körde ofta in på väggarna som om den inte visste vart den skulle.. Redigerad 6 januari, 2005 av Commiebastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Sidan kan inte hittas står det när jag försöker öppna länken? Inte för mig heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag lovar detta har jag sett: i shady creek är det många som pratat om nånting som åker omkring i skogen och sen bara försviner jag såg det i går har dock inge kort eller film på det om jag skulle se det igen så ska jag försöka filma det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När jag bestämde mig för att filma spökbilen så åkte jag bara dit, första gången var 12 på dagen. Direkt när jag kom dit så kom spökbilen rullandes ner för slänten.. Jag filmade det, åkte bort en bit och åkte tilbaka direkt, då kom en ny spökbil rullandes ner för slänten och den filmades också.. Tycker inte det är speciellt längre.. Inget läskigt alls längre, den kommer där vilken tid som helst för mig, varje gång man besöker platsen kommer en ny spökbil nerrullandes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nu finns båda "Ghostcar" filmerna att ladda ner Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Nu finns båda "Ghostcar" filmerna att ladda ner Här Lägg upp på din egen server (Jag la upp en fungerande länk under Enbom.) eftersom lunarstorm inte funkar.. Seg som fan EDIT: och alla är inte medlemmar på lunarstorm och kan gå in på "Filmäj!!!!111ettettett" och kolla.. Redigerad 6 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lägg upp på din egen server (Jag la upp en fungerande länk under Enbom.) eftersom lunarstorm inte funkar.. Seg som fan EDIT: och alla är inte medlemmar på lunarstorm och kan gå in på "Filmäj!!!!111ettettett" och kolla.. Funkar gör det ju.. Är inte så haj på det där med egna servrar å så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts