Jump to content

Har just filmat spökbilen

Azore
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill se filmerna!!!

Jag har inte sett spökbilen när jag har spelat.. bara genom en nerladdad film..

Jag såg den där "spöksvävaren" men den var inte så creepy..

Den kör utan chafför mitt på dagen.

kändes mer som en bugg för den körde ofta in på väggarna som om den inte visste vart den skulle..

Redigerad av Commiebastard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag bestämde mig för att filma spökbilen så åkte jag bara dit, första gången var 12 på dagen. Direkt när jag kom dit så kom spökbilen rullandes ner för slänten.. Jag filmade det, åkte bort en bit och åkte tilbaka direkt, då kom en ny spökbil rullandes ner för slänten och den filmades också.. Tycker inte det är speciellt längre.. Inget läskigt alls längre, den kommer där vilken tid som helst för mig, varje gång man besöker platsen kommer en ny spökbil nerrullandes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu finns båda "Ghostcar" filmerna att ladda ner Här

Lägg upp på din egen server (Jag la upp en fungerande länk under Enbom.) eftersom lunarstorm inte funkar.. Seg som fan

EDIT: och alla är inte medlemmar på lunarstorm och kan gå in på "Filmäj!!!!111ettettett" och kolla.. :shifty:

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg upp på din egen server (Jag la upp en fungerande länk under Enbom.) eftersom lunarstorm inte funkar.. Seg som fan

EDIT: och alla är inte medlemmar på lunarstorm och kan gå in på "Filmäj!!!!111ettettett" och kolla.. :shifty:

Funkar gör det ju..

Är inte så haj på det där med egna servrar å så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor