Bruttan Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag undrar bara bilen som heter Washington, var f*n hittar man den? har kört runt som en dåre hur länge som helst o letat. den ska ju in på sunshine autos men lite svårt om man inte hittar den :S sen så undrar jag, jag gjorde uppdraget där ja ska döda Lance i mitt hus igår, men ja kom o tänka på att d ska ju finnas ett uppdrag när det kommen 1 eller flera limousiner hem till mig me massa folk ja ska döda? har för mig att ja gjorde d sist ja klara spelet men nu har ja inte sett till d uppdraget o det med Lance e väl sista uppdraget? eller?? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kom på nåra saker till det ska finnas en snubbe som ligger under vattnet med cementskor på sej, vart var det? och dom där skeletten i kistorna vart va dom? har glömt var alla såna grejer va sorry om ja e jobbig vill bara se =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det var länge sedan man såg en post av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Fbi washington står inne i en gränd alldeles intill pizzarestaurangen som ligger nära brandstationen i downtown. skelettet hittar du om du går in i en smal gränd vid beravningsbyrån som ligger bredvid en pizzarestaurang som ligger väldigt nära kaufman cabs och ganska nära soptippen. är inte cementskogubben en myt? det trodde jag iaf, annars vill jag gärna veta! foxylittlething - stuntfilmen som nominerades till 7 oscars! (eller ja...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 sen så undrar jag, jag gjorde uppdraget där ja ska döda Lance i mitt hus igår, men ja kom o tänka på att d ska ju finnas ett uppdrag när det kommen 1 eller flera limousiner hem till mig me massa folk ja ska döda? har för mig att ja gjorde d sist ja klara spelet men nu har ja inte sett till d uppdraget o det med Lance e väl sista uppdraget? eller??Uppdraget med limousinerna som du tänker på och det sista uppdraget där du dödar lance är samma uppdrag. det ska finnas en snubbe som ligger under vattnet med cementskor på sej, vart var det? Gubben med cementskorna finns på två ställen. Den ena är på en klippa ute i vattnet inte långt ifrån golfbanan och den andra ligger alldeles intill land nånstans vid det stora hotellet mittemot Averys byggplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha ja d va ett tag sen ja va inne va men FBI washington bilen gills inte det måste va en vanlig washington o ja hittar den inte! tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok, nu har ja vart o letat efter cementsnubben på dom där 2 ställena ni sa men ja hittar han inte så kan någon ge en närmare förklaring om var han finns?? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Wow! det där med skeletten kände jag inte faktiskt inte till! nån som kan visa bild på hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Drog fram vice (som legat nere sen sista okt) för att leta fram en bild - känn dig hedrad! Antar att det är det här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Och här är cementen: (sorry med dubbelposten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tack för all hjälp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts