Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vilket ställe är det man kan börja brinna ifall man gör dumma saker vid ett hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Är inte det i ghost town? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vet inte, hade för mig att det var någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är väl när *SPOILER* När det är upplopp i Los Santos Eller så är det i "Ghost Town" som faktiskt heter El Castillo Diablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vet att det var ett ställe som var helt normalt, men det fanns ett hus där, gjorde man något dumt utanför det huset började man brinna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är det jag säger "Ghoast Town" heter Castillo del Diablo inte Las Brujas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det ska vara vid ett utbränt hus i Montgomery eller Blueberry, minns inte vilken by. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har hört en kompis berätta om det huset. Utanför huset har jag för mig att det är nån som säger "i still hear them scream" går man nära huset börjar man brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har hört en kompis berätta om det huset. Utanför huset har jag för mig att det är nån som säger "i still hear them scream" går man nära huset börjar man brinna. Ständigt denna kompis. Ingen som har provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ständigt denna kompis. Ingen som har provat? Han har faktist inte provat han har bara hört om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det ska vara vid ett utbränt hus i Montgomery eller Blueberry, minns inte vilken by. Jo det är precis vad jag också hört, men vid vilken by vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det är inga stora byar kolla i båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JAg tror det är i Ghost Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JAg tror det är i Ghost Town Nej det är ju inte där.. Det ska vara en annars rätt så normal by med ett fallfärdigt hus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det är det jag säger "Ghoast Town" heter Castillo del Diablo inte Las Brujas Snälla... innan uppdraget när man dödar pulaski ringer tenpenny och säger att men ska komma till ghosttown i las brujas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts