GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har sett att flera stycken har problem med mappandet i half-life. Därför tänkte jag skapa denna tråd, där ni kan skriva era problem (Onödigt kanske, jag vill bara hjälpa till..) Iaf, ställ era frågor här (Jag kan inget om HL2, men fråga iaf Det finns väl alltid någon annan som kan något om hl2.. )! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Intressant Perfekt, någon som kan lägga upp glass-textur till cs 1.6, bara någon glass textur. Tack .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Intressant Perfekt, någon som kan lägga upp glass-textur till cs 1.6, bara någon glass textur. Tack .. Snabbt svar Om du trycker in halflife.wad i hammer och söker på "glass" i texturfönstret så hittar du garanterat någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXyL Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Där har vi problemet .. Jag tror inte steam har någon halflife.wad, sökt själv och provat installera steam_full.exe, inte hittat halflife.wad .. isåfall måste man installera halflife från cd, och jag har inte cdn... och försökt leta efter halflife.wad i datorn och ute på internet men har inte hittat =/ .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Där har vi problemet .. Jag tror inte steam har någon halflife.wad, sökt själv och provat installera steam_full.exe, inte hittat halflife.wad .. isåfall måste man installera halflife från cd, och jag har inte cdn... och försökt leta efter halflife.wad i datorn och ute på internet men har inte hittat =/ .. Dra först och främst ner GCFScape (Finns att tanka på halflife.nu.) Du måste också ha .NET Framework för att kunna köra programmet. När du har allt, öppnar du halflife.gcf (Som ligger i Steam/SteamApps) med GCFScape, går in i valve och plockar ut halflife.wad. Finns också andra filer där som du kan plocka ut. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts