berit Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag och en kompis kör SA och vi har kommit SF, men om man vill ta sig till LV för det ju bara att ta en båt. Och vi har långt i från klarat alla uppdrag i SF. Är det inte meningen att man inte ska kunna ta sig till dom andra städerna innan man kommit tillräckligt långt i storylinen?? Tycker bara det är lite skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är inte meningen, om du testar så ser du att du får 5 stjärnor som inte går att få bort, polisen jagar dig tills du är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är inte meningen, om du testar så ser du att du får 5 stjärnor som inte går att få bort, polisen jagar dig tills du är död. Prövade en gång fy fan vad snopen jag blev visste inte om det sen tog jag wanted level fusket fast dt gick inte och få bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Man får annars fyra stjärnor.... men dom sa till och med en liten bit in i spelet...eller Tenpenny sa "Don´t try to escape, its no use ive got friends all over the place" eller liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Hernandez ringer även C.J i början av spelet och säger något i den här stilen: "Dont try to leave the town, that would be a big mistake" Och visst är det ett stort misstag att försöka lämna Los Santos innan man klarat uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad jag undrar är vad som hindrar Tenpenny och hans pack att jaga efter dem även när man har kommit vidare. Man får ju egentligen aldrig tillstånd av honom att åka vidare, så i teorin borde man ha fyra stjärnor, hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad jag undrar är vad som hindrar Tenpenny och hans pack att jaga efter dem även när man har kommit vidare. Man får ju egentligen aldrig tillstånd av honom att åka vidare, så i teorin borde man ha fyra stjärnor, hela tiden. Spoiler Det är ju Tennpenny som slänger ut CJ i SF, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Spoiler Det är ju Tennpenny som slänger ut CJ i SF, eller? Det är nån här på forumet som har en väldigt bra sign. (Vet ej vem) Men det står Snälla använd inte yellow eller klicka på Enter 100 ggr när ni ska censurera! använd istället! Redigerad 5 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är nån här på forumet som har en väldigt bra sign. (Vet ej vem) Men det står Snälla använd inte yellow eller klicka på Enter 100 ggr när ni ska censurera! använd istället! Okej, förklara lite bättre, men det kan nju inte var du iallafall som har den, din var ju inte så värst bra. Ska jag skriva , och vad mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det är inte meningen, om du testar så ser du att du får 5 stjärnor som inte går att få bort, polisen jagar dig tills du är död. Den gången jag gjorde det så hade jag redan typ 4 stärnor så jag tänkte inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Spoiler Det är ju Tennpenny som slänger ut CJ i SF, eller? Men jag snackar inte LS till SF jag snackar SF till LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Okej, förklara lite bättre, men det kan nju inte var du iallafall som har den, din var ju inte så värst bra. Ska jag skriva , och vad mer? <OT>Tihi. Min sig. Tack för komplimangen. Du skriver och sen [/color ] fast utan mellanrummet, så det blir ett riktigt avslut på tagen. </OT> För övrigt blir man utslängd i landsbygden, och bara tekniskt sett i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Så här? Tjoho, alltid lär man sig något nytt. Redigerad 6 januari, 2005 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Okej, förklara lite bättre, men det kan nju inte var du iallafall som har den, din var ju inte så värst bra. Ska jag skriva *och vad mer? Du avslutar med Redigerad 7 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gör man verkligen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts