GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote: Ja. Det ser mycket trevligare ut med stor bokstav. Och ni som röstar Nej, varför skriver ni inte era åsikter här? @ Kung_Food: Det finns större problem på sajten. Visst, men är det inte bra om man Löser dom också..? Hultan har precis löst ett av problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vote: Ja. Det ser mycket trevligare ut med stor bokstav. Och ni som röstar Nej, varför skriver ni inte era åsikter här? @ Kung_Food: Det finns större problem på sajten. Visst, men är det inte bra om man Löser dom också..? Hultan har precis löst ett av problemet. Tycker problem är att ta i rejält. Är det verkligen ett problem om folk inte använder stor bokstav i början av ett inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Vote: Ja! Ni är för bubblan över 13 år de flesta av er. Ni SKA ha lärt er att man ska ha stor bokstav och punkt i varje mening. Vad kan vara så jobbigt att hålla in skiftknappen i en sekund medans man trycker ner en annan knapp? Är ju för i gubbens namn inget svårt alls! Skärpning, och har det inte existerat typ sjuhundraelva såna här trådar av samma skapare och alla blivit låsta? Borde inte det betyda att man ska sluta flyga omkring och skapa nya threads hela tiden och 'oja' sig? Skärpning. *EDIT* För övrigt..... "modden". Man moddar väl inte ett forum, den där storbokstavsgrejen är väl ändå ett script av något slag?....... Redigerad 8 januari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 VOTE: Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Mer JA! Till folket Vote: Ja EDIT: @ Ae_Dave: Är det så svårt att hålla inne shift en sekund samtidigt som man trycker ner den andra tangenten? Nej, i min hjärna fins det inprogramerat Även om jag ska skriva utan stor så trycker jag ner shift änbå Redigerad 8 januari, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Mer JA! Till folket Vote: Ja EDIT: @ Ae_Dave: Är det så svårt att hålla inne shift en sekund samtidigt som man trycker ner den andra tangenten? Nej, i min hjärna fins det inprogramerat Även om jag ska skriva utan stor så trycker jag ner shift änbå Jo men jag syftade på de här personerna som röstar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts