Carolus XII rex suenica Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja, det är klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Det är ingen som kommit med något argument varför den inte skulle vara kvar av dom 12 som röstat på att den inte ska vara kvar. Redigerad 5 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 .nej det suger, finns viktigare problem på sidan än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote = Ja! Bry mig ändå så inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja va fan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja Ser bättre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja, ser bättre ut att läsa osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote : ja , såklart det ska vara storbokstav ser bättre ut det ska ju faktiskt vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Använder ju endå alltid stor bokstav så, Vote:Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Röstade fel, jag menar Ja. Vote: Nej men menar Ja. Edit: Lite larvigt att starta en poll om det här. Är det så svårt att börja med stor bokstav, det ser ju bara bättre ut! Redigerad 5 januari, 2005 av klamper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 You have to love it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Stör mig inte på den med tanke på att jag alltid startar ett inlägg med stor bokstav. Å andra sidan stör jag mig inte heller på folk som startar ett inlägg med liten bokstav. Den här moden uppnår väldigt lite, och kan kanske därför betraktas som lite onödig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Den förstör inget iallafall, bara förbättrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 ´.neeeeeeej! störigt som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 ´.neeeeeeej! störigt som f*n! Är det inte jobbigare att göra en . och en ´, och färga det till gult, än att göra en stor bokstav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jo jag tycker att det är bra, Ser snyggare ut när meningar börjar med stor bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 X vote: nej! totalt onödigt med stor bokstav i början.. test: Den här meningen börjar med stor bokstav.. den här meningen börjar med liten bokstav.. var det någon skillnad i svårighetsgrad att läsa dom 2 meningarna? nepp, skulle inte tro det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Stör mig inte på den med tanke på att jag alltid startar ett inlägg med stor bokstav. Å andra sidan stör jag mig inte heller på folk som startar ett inlägg med liten bokstav. Den här moden uppnår väldigt lite, och kan kanske därför betraktas som lite onödig. wÖrD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mjo iofs det borde inte va något tvång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja har inte störts av de ensålänge så mig kvittar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts