luddee Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Låt folket bestämma! vote:: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Ja det vill jag. Kan inte någon berätta vad som är så jävla jobbigt med det? Redigerad 5 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men fan vad ni klagar. Meningar SKA börja med stor bokstav, är det så jävla hemskt att skriva ordentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag tycker det ser trevligare ut då Vote; Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men fan vad ni klagar. Meningar SKA börja med stor bokstav, är det så jävla hemskt att skriva ordentligt? Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det ska vara stor bokstav i början på meningarna. Det känns skönt och snyggt tycker jag. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men fan vad ni klagar. Meningar SKA börja med stor bokstav, är det så jävla hemskt att skriva ordentligt? Håller med till 100%!! Vote:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Skriver ändå alltid med stor bokstav, och det ser mycket bättre ut när alla andra gör det också... Vote: Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja. Har aldrig blivit tillsagt av den, så jag vet inte riktigt hur jobbig den är, fast den värkar ju vara rätt effektiv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 VOTE: JA, det är bara att alltid hålla ett lillfinger på "Denjävla knappen ovanför ctrl"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja... Har bara blivit tillsagt när jag skulle testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja Skriver ändå nästan alltid emd stor bokstav i början så det stör inte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vote: Ja. My åsikt can be found at Toppis post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 nej, jag tycker det är onödigt, tycker man ska få skriva som man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Nej, finns större fel att bry sig om, som t.ex. folk som skriver utan . och , (alltså i meningar.. ex. "hej jag har ett problem datorn startar om och cs är blått jag har testat allt men det funkar inte hjälp") Hatar när jag skrivit, tryckt på post, och sedan stängt rutan för att snabbt göra något annat, för att sedan fatta att jag inte börjat med en stor bokstav och måste skriva om Redigerad 5 januari, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja den ska vara kvar. Jag säjer inte att det är jobbigt med folk som skriver med liten bokstav i meningar men som Topp3 sa så ska ju en mening börja med stor bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag förstår inte vad som är så jobbigt med det, det blir mycket trevligare och snyggare utav det. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts