Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Själv har jag 1:an på kotor (knights of the old republic) och har spelat igenom det flera ggr. Jag tycker det är skitroligt och längtar mkt till 2:an Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Längtar också, ettan var ju lugnt ett av de bästa RPG-spelen jag har spelat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har aldrig spelat KOTOR... är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) KOTOR är ett RPG som man ska förgöra den onda "lorden" genom att hitta hans stora rymdbas. I spelet ska man leta upp olika kartor som man sätter ihop och då ser man var hans bas är...Man kan åka till 5 olika planeter där mna letar efter kartorna; Tatooine, Kashyyk, Dantooine,Korriban och Manaan. Det är storyn i 1:an. Det är väldigt roligt men du borde vänta tills 2:an kommer. Det blir nog minst lika roligt. Vet inte när det kommer dock. Edit; Kommer ut 2005-02-11 Redigerad 5 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Längtar också, ettan var ju lugnt ett av de bästa RPG-spelen jag har spelat.. Det är bra, med Morrowind är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Everest, hur lång tid tog det för dig att klara spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Everest, hur lång tid tog det för dig att klara spelet? Vet inte, första gången tog det kanske 24h eller något, jag kommer faktiskt inte ihåg, men sen har jag spelat det några gånger efteråt, och så gick det lite snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vet inte, första gången tog det kanske 24h eller något, jag kommer faktiskt inte ihåg, men sen har jag spelat det några gånger efteråt, och så gick det lite snabbare.. Första gången tog det 30h för mig... Nu är jag beredd att flyga till starforge och har spelat i 19 h.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Första gången tog det 30h för mig... Nu är jag beredd att flyga till starforge och har spelat i 19 h.. Jag spelar lite ibland, men nu gör jag flera Sidequests och utforskar ganska mycket, så jag tar ganska god tid på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts