gtanissen Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Någon som vet när man kan ta Harrierplanet som finns på hangarfartyget i hamnen i San Fierro? Finns den där efter något uppdrag, eller är den där vissa dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) I ett uppdrag, som jag tror heter "Vertical Bird"... Du gör det i ett utav de första (tror jag) uppdragen i Las Venturas... Redigerad 5 januari, 2005 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ett av toreno uppdragen i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ibland finns det där annars också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är annars ett av dom första uppdragen när man kommer tillbaka till LS (spoiler?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är annars ett av dom första uppdragen när man kommer tillbaka till LS (spoiler?) Kanonsmart att skriva spoiler EFTER att du hadde skrivit spoilern kanske ska ta o editera till det INNAN du får det hett om öronen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ett av toreno uppdragen i LV Nej... Ett av Toreno i LS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtanissen Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men alltså, jag har gjort alla uppdrag på flygplatsen, för det kommer pengar dit nu... Vad gjorde man på det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Nej... Ett av Toreno i LS... Just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts